اکران 40 فیلم در پنجمین روز جشنواره کودک و نوجوان

در پنجمین روز از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، شاهد برگزاری آخرین کارگاه آموزشی جشنواره و بیش از ۴۰ فیلم خواهیم بود.

کارگاه مذکور با عنوان «چگونه فیلم را برای کودکان بخوانیم و تحلیل کنیم» با تدریس آنه کلاده لومت از سری کارگاه‌های بخش بین‌الملل جشنواره است.

امروز همچنین در سینماهای فلسطین، پردیس سینمایی چهارباغ و مجموعه سینمایی سیتی سنتر در دو سانس فیلم‌های مختلف در بخش‌های سینمای ایران، بین‌الملل، پویانمایی، آثار داستانی ایران اکران خواهد شد.

اکران «گرگم و گله می‌برم»، «جنگل تاریک تاریک» و «مرغ فضایی»

امروز در سالن نقش جهان پردیس سینمای چهارباغ در سانس‌ ۱۷ فیلم‌های «گرگم و گله می‌برم» از ایران، «جنگل تاریک تاریک» از فرانسه و «مرغ فضایی» از پرو در بخش مسابقه بین‌المللی پویانمایی (کودک) اکران می‌شود و از ساعت ۱۹:۳۰ نیز فیلم‌های «بازهم سکوت»، «گرگم و گله می‌برم» و ضربه فنی در بخش مسابقه سینمای ایران (نوجوان) به روی پرده می‌رود.

همچنین این سالن در ساعت ۲۲ میزبان فیلم‌های «سفید کمرنگ»، «حوض نقاشی» و «آهوی پیشونی سفید ۲» در بخش مسابقه سینمای ایران (کودک) خواهد بود.

سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ نیز در سانس‌های ۱۷:۳۰ دقیقه میزبان فیلم‌ «تنها» از فرانسه در بخش مسابقه بین‌الملل (گروه کودک و نوجوان) و در ساعت ۲۰ نیز فیلم «مونالیزا/وندی» از آلمان در بخش مسابقه بین‌الملل (نوجوان) پخش می‌شود.

اکران فیلم‌های«برو» و «آهوی پیشونی سفید»

همچنین از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در همین سالن و در بخش مسابقه بین‌الملل (کودک) فیلم‌ «برو» و «آهوی پیشونی سفید» پخش می‌شود.

سالن چهارسوقِ پردیس سینمایی چهارباغ هم در سانس ۱۸، ۲۰ و ۲۲:۳۰ میزبان مسابقه سینمای ایران و آثار داستانی ایران است.

بر این اساس از ساعت ۱۸ فیلم‌های «یکی بود یکی نبود»، «پاستوریونی» در بخش مسابقه سینمای ایران (کودک) و فیلم‌ «عینک» نیز از ساعت ۲۰ از  بخش مسابقه آثار داستانی ایران (کودک) اکران می‌شود.

از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه نیز در این سالن فیلم‌های «روبی و جوجه‌ها» و «آخرین داستان» به روی پرده اکران می‌رود.

سیتی سنتر ۲۲ میزبان مسابقه بین‌الملل جشنواره کودک

همچنین در سالن یک تا پنج مجموعه سینمایی سیتی سنتر در سانس‌های ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲ میزبان مسابقه بین‌الملل به همراه دوبله هم‌زمان فارسی و انگلیسی است.

امروز همچنین از ساعت ۲۰ فیلم‌های «مارلون»، «دیدی و بودی» و «وای آمپول» در سینما فلسطین اکران می شود و «باز هم سکوت»، «گرگم و گله می‌برم» و «ضربه فنی» نیز فیلم‌هایی است که از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در این سینما بر روی پرده می‌رود.