قدردانی از عوامل برنامه ساز در مسابقات آسیایی

در مراسم قدردانی از عوامل برنامه ساز در مسابقات جاکارتا که ظهر شنبه ۱۷ شهریور برگزار شد علی فروغی مدیر شبکه سه، ضمن قدرانی از عوامل دست اندرکار و برنامه ساز این رقابت ها گفت: در کنار قهرمانی ورزشکاران، قهرمانی دوم این مسابقات متعلق به شماست که صحنه قهرمانی ورزشکاران را به تصویر کشیدید و باعث ایجاد امید و انگیزه در میان مردم شدید.

فروغی با اشاره به رقابت ایران با مدعیان آسیا مانند چین، ژاپن و کره جنوبی کسب مقام ششمی در آسیا را در میان مدعیان دیگر، ارزشمند دانست و بیان کرد: این مقام با توجه به دانستن این نکته که شاخص موفقیت در ورزش از شاخص های پیشرفت یک کشور به شمار می رود، حائز اهمیت است.

مدیر شبکه سه عنوان کرد: نحوه درست پوشش بازی ها و گزارش های پرهیجان گزارشگران، ارزش کار ورزشکاران را بیش از پیش به مردم، نشان داد.

وی تاکید کرد: هم افزایی شبکه سه و کانال ورزش در این دوره از بازی های آسیایی بسیار خوب بود. این ترکیب بسیار موفق کار کرد و رضایت مخاطبان را در پی داشت و باعث شد تا شبکه های ماهواره ای ورزشی از رونق بیفتند. برخی با مطرح کردن مسایل خرید حق پخش به دنبال خدشه دار کردن عملکرد همکاران بودند که موفق نشدند و عوامل مختلف پخش، عملکرد بسیار خوبی در پوشش مسابقات داشتند.

در ادامه این نشست، تعدادی از دست اندرکاران هم در سخنانی کوتاه به بیان نکات و مسایل و تجربیات بازی های آسیایی جاکارتا اشاره کردند.

در این مراسم که با حضور حدود شصت نفر از برنامه سازان و دست اندرکاران پوشش رسانه ای این بازی ها برگزار شد علاوه بر علی فروغی مدیر شبکه سه، حسن خلج اسدی مدیر پخش کانال ورزش، جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه، پرویز فارسیجانی مدیر پخش شبکه سه و حسین آقازمانی مدیر گروه ورزش شبکه سه حضور داشتند.

در پایان مراسم با اهدای لوح و هدایایی از برنامه سازان و دست اندرکاران بازی های آسیایی قدردانی شد.

هجدهمین دوره بازی های آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی جاکارتا، پایتخت اندونزی برگزار شد که کاروان ورزشی کشورمان موفق به کسب ۲۰ مدال طلا، ۲۰ مدال نقره و ۲۲ مدال برنز شد و در جایگاه ششم آسیا ایستاد.