رضایت ۹۴ درصدی از رامبد جوان و "خندوانه"

نتایج نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در خصوص میزان بینندگان برنامه خندوانه اعلام کرد: بیش از ۶۵ درصد از مخاطبان تلویزیون در تهران برنامه خندوانه را تماشا می‌کنند.

گفت و گوی محققان مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما با مخاطبان تهرانی نشان داد ۶۵/۶ درصد این افراد با اشتیاق برنامه خندوانه را دنبال کرده اند. بر اساس این مطالعه حضور «جناب خان»محبوب‌ترین بخش برنامه را تشکیل می‌دهد. جناب خان ۷۳/۲ درصد محبوبیت در میان مخاطبان داشته است و خنداننده‌های برنامه در رده بعدی محبوبیت برای مخاطبان قرار دارند.

رامبد جوان ۹۶/۳ درصد رضایت مخاطبان را در اجرای برنامه کسب کرده و برخورد‌های مودبانه با مخاطب و حاضران در استودیو و حفظ احترام میهمانان برنامه، از علل محبوبیت او در اجرای خندوانه عنوان شده است.

۸۹ درصد از بینندگان این برنامه در پاسخ به پرسشگران ،«ایجاد نشاط » را علت تماشای خندوانه دانسته اند و در حد زیاد و خیلی زیاد از این موضوع ابراز رضایت کرده اند.

مخاطبان ضمن ابراز رضایت از بخش «خنداننده شو» و تسلط مربیان این مسابقه، انتخاب برترین‌ها با رای مردم را از ویژگی‌های این بخش عنوان کرده اند.

در کل برنامه «خندوانه» در نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار از مخاطبان تهرانی، به علت رعایت شئونات در کنار ایجاد شادی در میان مردم با رضایت ۹۴/۸ درصدی مخاطبان مواجه شده است.

این برنامه همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تا پایان ماه صفر پخش نخواهد شد.