گلایه ها و ناگفته های «رامید جوان» با هوادارانش/عکس

رامبد جوان پس از اتمام پخش برنامه «خندوانه»، متنی را در اینستاگرام منتشر کرده و با مخاطبانش سخن گفت، این متن به شرح زیر است:

«سلام به رفقاى عزیز.

١-مدتیه که بى‌خبریم از هم.

٢- امیدوارم سالم و آرام باشین.

٣-چند وقتِ گذشته عزیزانى رو از دست دادیم. روحشون شاد باشه.

٤-عجیبه که همچنان بعد از بارها و بارها گفتن و گفتن توسط هممون باز هم شاهد کثیف کردن خیابونا و کوچه‌ها توسط بعضى از مردم و برگزار کننده‌ها هستیم. عجیبه که اخلاق بد رو کنار نمى‌ذاریم که هیچ بهش اصرار هم مى‌کنیم. اسراف و اینکه این نذرها به دست مستمندان مى‌رسه یا نه هم بماند.

٥- به زودى قراره بعد از مدتها بازى کنم. در یک فیلم لذت‌بخش و باحال با یه فیلمنامه عالى و یه کارگردان عالى(بهروز افخمى) تمام سعیم رو مى‌کنم که سهم خودم رو درست و سنجیده انجام بدم.

٦-فیلم خانمى که منتشرش کردم، حرفهاى درست و به جا و دقیقى مى‌زد. اینکه این فشارها و تحریمها فقط به مردم فشار میاره و نه دولت و دولتمردان و وابسته‌هاى آنها. نکته مهمیه نه؟ یه عده هم که باز منظور رو متوجه نشدن یا نخواستن بشن و شروع کردن به  تخیلهاى خنده‌دار و عمو و پاساژ و رانت و .... (ایشالا یه روز تهوع مى‌گیرین از دروغ گفتن و مزخرف گفتن).

٧- رفقاى عزیزم بعضیهامون زیاد رکیک و زشت حرف مى‌زنیم. باور کنین این نشانه ضعف و ناتوانیه. به فکر ضعفهامون باشیم و برطرفشون کنیم. مریضى رو نباید به حال خودش رها کرد. جامعه خشن و ناتوان عاقبت خوبى براى زن و بچه و خانواده و خودمون نداره.

٨-اگه دو هفته گذشته کتاب باحالى خوندین به ما هم معرفى کنین.

٩- فیلم و سریال خوب هم همینطور لطفا.

١٠- نگار یه مقاله برام خوند از کمبود ویتامین دى و اینکه چقدر مهمه و چقدر ما کم داریمش. به داد خودمون برسیم. مخصوصا خانمها.

١١-عزیزتر و نازنین‌تر باشید.

١٢- مراقب قشنگیاتون باشید

١٣- به زودى قانون مورفى آماده مى‌شه و طبق قرارمون با تعدادى از شما فیلم رو در یک سینما کاملا خصوصى و بى سر و صدا تماشا مى‌کنیم که قبل از ارائه و اکران نظراتتون رو بشنوم.

١٤-ما خیلى باحالیم.

١٥-ارادت.

١٦- دوستتون دارم.

١٧- این عکس از کشور استونى، پارسال که براى فیلم نگار به جشنواره فیلم شب‌هاى سیاه تالین رفته بودیم گرفتم.»

 

پست اینستاگرامی رامبد جوان درباره اتفاقات اخیر جامعه