حمله «بچه گرگ‌ها» به برج آزادی

«بچه گرگ ها» کاری به نویسندگی نشمینه نوروزی و کارگردانی نرگس هاشم پور است که به مدت ۱۵ شب در تمامی بخش های مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اجرا می شود.

این اجرا از درب شرقی برج آزادی شروع می شود و در تمامی قسمت های این مجموعه ادامه پیدا می کند و در نهایت تماشاگران بعد از همراهی با این نمایش از درب شمالی برج خارج می شوند.

«بچه گرگ ها» نمایشی است از ترکیب هنرهای مختلف و با حضور هنرمندانی از ایران و آلمان اجرا می شود. این نمایش درباره انسان هایی است که در یک دنیای بینابینی دست و پا می زنند و تنها مهارتی که دارند تمرین کردن است اما ماهیت این تمرین ها با آنچه ذهن عادت کرده متفاوت است.

حمید پورآذری به عنوان مشاور کارگردان و علی شمس به عنوان مشاور متن در این اجرا حضور داشته و مجموعه عمارت روبرو وظیفه تولید و اجرای این پروژه را به عهده دارد.

تعداد تماشاگران این اجرا محدود بوده و فروش بلیت های نمایش از ۲۳ مهرماه آغاز می شود.

عوامل این نمایش عبارتند از بازیگران: مرصاد بورقان، سپندار اعلم، مهدی قربانی، هدیه اصفهانی، حیان مدیر روستا، آرمیتا حرمتی، یاسمن عدل، جمیله صفایی، اطهر نگهبانی، میلاد افواج، علی اصغر حسینی و نورا محمودی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: آیناز موسایی، طراح صحنه: منوچهر شجاع، طراح صدا: امید دولت خوه، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی (تئاتر بازها) ، ساخت ویدئو: آرمان مقدم، عکاس: برنا عماری، ساخت تیزر: سیاوش نقش بندی و فریده براتی، مدیر تولید و طرح: مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، مسئول امور بین الملل: کیمیا خطیب زاده.

اجرای «بچه گرگ ها» از ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۱۵ شب در برج آزادی شروع می شود.