بازگشت خانم سوپراستار  پس از مدتها برروی پرده سینماها/عکس

فرزاد موتمن سال گذشته فیلم سینمایی «سراسر شب» را کارگردانی کرد، فیلمی که الناز شاکردوست و امیر جعفری بازیگران اصلی آن هستند.

«سراسر شب» به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر و در خلاصه داستانش آمده است: مهتا برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داود می رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند ...

فرزاد موتمن درباره زمان اکران این فیلم سینمایی به خبرآنلاین گفت: «این فیلم آماده شده و امیدوارم به زودی شرایطی پیش بیاید که بتوانیم آن را اکران کنیم. البته هنوز کمی زود است که زمان قطعی اکران را مشخص کنیم و در آینده‌ای نزدیک قطعا تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.»

این کارگردان درباره حضور «سراسر شب» در جشنواره فیلم فجر نیز بیان کرد: «تصمیمی برای ارائه فیلم به جشنواره نداریم و آن را اکران می‌کنیم.»

 

الناز شاکردوست در سراسر شب

به جز الناز شاکردوست و امیر جعفری افسانه چهره آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی، حسام شجاعی، سحر نظام دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما، داراب داداش زاده هم بازیگران این فیلم سینمایی هستند.