بازگشت «روز‌های بی‌قراری» به تلویزیون /تصاویر

در خصوص ساخت فصل دوم سریال «روز‌های بی‌قراری» گفت: با توجه به استقبال مخاطبان از سری اول این سریال، تصویربرداری فصل دوم آن را آغاز کردیم.  به دلیل سکونت بازیگر نقش «سارا» با بازی سارا صوفیانی در مشهد، حدود پنج ماهدر آنجا فیلمبرداری انجام شد. در ادامه به تبریز رفتیم؛ البته به خاطر نداشتن لوکیشن مناسب چند سکانس داخلی را در تهران ضبط می‌کنیم.

 

ل

وی افزود: طرح اولیه سریال را خودم ارائه داده ام و نگارش آن به عهده شعله شریعتی است. در فصل دوم فقط سارا صوفیانی از بازیگران فصل قبل حضور دارد و بقیه بازیگران به تازگی به این گروه اضافه شدند.

شریفی در خصوص قصه این سریال عنوان کرد: داستان سریال درباره زندگی ساراست. البته در فصل دوم سریال «روز‌های بی‌قراری» به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی و تبریز ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام هم می‌پردازیم.

این تهیه‌کننده اظهار کرد: این روزها مراحل پایانی تصویربرداری را سپری می‌کنیم و تدوین همزمان توسط پرهام وفایی انجام می‌شود. البته زمان پخش سریال هنوز مشخص نشده و تصمیم گیری پخش این سریال با علی دارابی معاونت سیمای استان‌هاست.

شریفی بیان کرد: امیدوارم این سریال مانند فصل اول با استقبال مخاطبان روبرو شود. با توجه به استقبال مردم بعد از پخش فصل دوم، برای ساخت سری سوم «روز‌های بی قراری»  اقدام می کنیم.

ل

گفتنی است؛ سری اول سریال «روز‌های بی‌قراری» زمستان سال ۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد. سریال «روز‌های بی‌قراری 2» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی است و بازیگران این سریال سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفاآقاجانی و با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ به همراه جمعی از بازیگران بومی تبریز و مشهد هستند.