«داخل اسراییل» چه خبر است؟

برنامه «داخل اسراییل» در ۱۳ قسمت ۲۵ دقیقه ای در لندن تولید شده و از آیتم های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش، مستند کوتاه، تحلیل انعکاس اخبار در رسانه های رژیم اشغالگر اسراییلی و شبکه های اجتماعی تشکیل شده است.

«داخل اسراییل» با نگاهی نقادانه به بحث و تبادل نظر درباره تحولات داخلی رژیم اسراییل اعم از سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می پردازد.

اولین قسمت از این مجموعه برنامه به ناراحتی ساکنان رژیم اشغالگر اسراییل از نتانیاهو و خانواده وی که از پول مالیات مردم برای هزینه ها و امور شخصی خود استفاده می کنند، پرداخته است.

این برنامه با نگاهی به اتهامات علیه سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کلاهبرداری و سوءاستفاده از پول های مالیات دهندگان، اتهامات علیه بنیامین نتانیاهو درباره فساد و رشوه‌خواری و احتمال کناره‌گیری نتانیاهو پس از اثبات این اتهامات را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

«داخل اسراییل» با اجرای حییم برشیث از ۱۴ آذر ماه روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۹ به مدت ۲۰ دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۴، جمعه ساعت ۱۸، دوشنبه ساعت ۱۷:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۰ خواهد بود.