ژست متفاوت «الهه حصاری» روی پوستر فیلمی برای 15+ ساله ها/ عکس

«ترانه» به تهیه‌کنندگی محمدتقی انصاری، نویسندگی و کارگردانی مهدی صاحبی و سرمایه‌گذاری حسن بیرانوند ساخته سال ۱۳۹۶ به موضوع مدلینگ و فشن پرداخته است.

«ترانه» پس از پایان اکران فیلم «کلمبوس» با سرگروهی کورش اکران می‌شود.

این فیلم روایتگر داستان زندگی دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده‌ تا جایی که برای تأمین هزینه‌های زندگی فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب می‌کند و در این مسیر گرفتار افرادی می‌شود که او را تا پای مرگ پیش می‌برند.

رونمایی از اولین پوستر «ترانه» در آستانه اکران

 

الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیررضا دلاوری، مریم معصومی، بابک انصاری، نازنین فراهانی، سیاوش چراغی‌پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان، نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، میترا شاکری و ریحانه محمدنژاد بازیگران «ترانه» هستند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مشاور کارگردان: مهدی صباغ‌زاده، مدیر تولید: هاشم علی‌اکبری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: بهرنگ حجازی، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، صدابردار و صداگذار: احمد صالحی، طراح صحنه و لباس: سامیتا بیگلو، طراح گریم: حسین اردستانی، موسیقی: آرش بادپا، فیلم‌برداری:حمید رحیم‌زاده، تدوین:حسین مرشد، سرمایه گذار: حسن بیرانوند و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا.

«ترانه» محصول موسسه گلبرگ هنر است که مهدی صباغ‌زاده بعنوان مشاور کارگردان و مدیر موسسه نیمروز فیلم، پخش آن را برعهده دارد.