اکران خیریه «مارموز» برای آزادی زندانیان

کمال تبریزی کارگردان فیلم قبل از نمایش خیریه آن در مشهد گفت: هدف اصلی  حضور ما کمک به آزادی زندانیان و کسانی است که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان هستند و تمامی عواید حاصل از فروش فیلم «مارموز» در این مراسم از طریق سازمان بهزیستی و قوه قضائیه صرف آزادی زندانیان غیرعمد در شیراز خواهد شد و از شما تماشاگران نیز تقاضا می‌کنم تا هر چه در توان دارید برای این عمل خیر انجام بدهید تا بتوانیم این زندانیان را به کانون خانواده‌هایشان بازگردانیم.

وی ادامه داد: سینما قطعا با حضور مخاطبان و تماشاگران زنده است و امیدوارم اگر شما فیلم مارموز را دوست داشتید آن را به دیگران توصیه کنید.

تبریزی افزود: مارموز یک کمدی متفاوت است که یک حرف انتقادی و متفاوت را مطرح می‌کند و سعی دارد تا بخشی از مشکلات مردم را بیان کند.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم نیز گفت: کمک به یکدیگر و حل کردن مشکلات یکی از رفتارهای مهم انسانی است و امیدوارم امروز همه ما تلاش کنیم تا در کار مهمی به نام کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شراکت کنیم و موفقیت برنامه امروز باعث می‌شود تا دیگران نیز از اجرای چنین مراسم‌هایی استقبال کنند.

حامد بهداد بازیگر فیلم «مارموز» نیز گفت: خوشحالم که امروز در شیراز هستم و من به مردم نازنین شیراز علاقمند هستم و امیدوارم این حضور تکرار شود و علاقه دارم و امیدوارم که امروز شما در امر خیر کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مهربانی خود را چند برابر کنید و همه باهم در کنار نمایش فیلم مارموز لذت دوچندانی ببرید.

فیلم «ماموز» در دو سانس جداگانه و در چهار سالن در شیراز به نمایش درآمد و تمامی عواید حاصل از فروش بلیت و همچنین کمک‌های خیرین حاضر در مراسم به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص پیدا کرد.