آشتی کردن «مژده لواسانی» و «رضا رشیدپور» بعد از 6 سال؟!

«شب آرام» ویژه‌ برنامه شبکه سوم سیما برای شب یلدا بود که طبق خبرهای از قبل اعلام شده قرار بود اجرای آن برعهده رضا رشیدپور باشد. اما به طور غافلگیر کننده‌ای مژده لواسانی هم در کنار رشیدپور به عنوان مجری این برنامه حضور یافت. این اتفاق از آن جهت عجیب است که چند سال قبل سوء تفاهمی بین این دو مجری پیش آمد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و اجرای مشترک این دو نفر در یک برنامه قدری عجیب به نظر می‌رسید. برای اطلاع بیشتر از این موضوع با ما همراه باشید.

مصاحبه جنجالی مژده لواسانی

مژده لواسانی در مصاحبه با همشهری جوان در سال 1391 گفته بود: نکته این است که جامعه ما الان این میزان جسارت را برنمی تابد. دوره رضا رشیدپور و فرزاد حسنی و … تمام شده، احتمالا به خاطر حاشیه هایی بود که بعد از آن دوران به وجود آمد. شما الان تصور کنید که «کوله پشتی» با آن شرایط ساخته شود یا برنامه های رضا رشیدپور با آن شرایط. به شما تضمین می دهم دیگر اتفاقات آن دوره تکرار نمی شود. حتی این دوستان هم که به تلویزیون برگشته اند، دیگر آنها نیستند.

ری‌اکشن تند رشیدپور

این مسئله واکنش سریع رضا رشیدپور که مدت ها ممنوع التصویر بود را در پی داشت. وی نوشت: دیشب گشت کوتاهی در اینترنت زدم و اسم خودم را به دفعات زیاد در تیتر گفتگوی یک خانم مجری به نام مژده لواسانی دیدم ( دوره فرزاد حسنی و رضا رشیدپور تمام شده ) سرکار خانم لواسانی ... هرچند که توفیق زیارت سرکارعالی را چه بصورت حضوری و چه رسانه ای نداشته ام اما از اینکه به جایگاهی رسیده اید که یک مجله با شما مصاحبه کند از صمیم قلب خوشحال شدم . برایتان موفقیت و سربلندی آرزومندم ارادتمند.... رشیدپور

واکنش خانم مجری چه بود؟

مژده لواسانی با توضیحاتش سعی کرد سوء تفاهم پیش آمده برای رضا رشیدپور را برطرف کند.

لواسانی نوشت: به احترام جایگاه ویژه و رفیع همه ی همکاران صاحب سبکم در رسانه ی ملی، خاصه جناب رضا رشیدپور و فرزاد حسنی، که احتمالاً تیتر جعلی «دوره ی فرزاد حسنی و رضا رشید پور تمام شده است» منتشر شده از زبان من، خاطرشان را مکدر کرده تا جایی که برادر ارجمندم جناب رشیدپور در صفحه اینستاگرامشان واکنشی به این موضوع نشان داده اند.

برای رفع سوء برداشت ها، بیان چند نکته را ضروری میدانم: اصل مصاحبه در مجله ی همشهری جوان با تیتر "شبیه هیچکس نیستم" منتشر شده است و باز نشر آن پس از مدتی توسط سایت های خبری با تیتر جعلی دیگری، که از میانه ی صحبت های من درباره ی شرایط کنونی و پایین آمدن آستانه ی تحملمان نسبت به رسانه که برنامه های چالشی و تاثیرگذاری مثل کوله پشتی و شب شیشه ای را تاب نمی آوریم، استخراج شده است، کاملا هدفدار و چیزی جز یک شیطنت رسانه ای نیست.

مطمئناً رجوع به اصل مصاحبه و منظور و مقصود بنده، و فضای حاکم بر این گفت و گو تمامی این سوء تفاهم ها را رفع خواهد کرد.

مجری شدن رشیدپور و لواسانی در یک برنامه مشترک

سال‌ها بعد از این موضوع پُر حرف و حدیث دیشب در یک اتفاق پیش‌بینی نشده مژده لواسانی و رشیدپور به طور مشارکت اجرای ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه را بر عهده داشتند که گویا نشان از برطرف شدن دلخوری‌های سابق دارد.