امشب؛ آخرین قسمت «بهتر می‌شود» روی آنتن تلویزیون

دری رضایی تهیه کننده و کارگردان درباره برنامه «بهتر می‌شود» گفت:برنامه «بهتر می‌شود» در سیزده قسمت به موضوعاتی مانند سلفی، قانون گریزی، تنبلی، بدقولی، اسراف، مد، دور دور، پرخاش، پرخوری، طلای کثیف، دروغ و قضاوت پرداخت.

وی با بیان اینکه موضوعات و سوژه‌ها با راهنمایی مدیر شبکه و مدیر تولید شبکه انتخاب شده است،گفت: امشب آخرین قسمت برنامه پخش می شود.

رضایی با اشاره به استقبال خوب مخاطبان گفت:مخاطبان از طریق فضای مجازی و پیامک نظرات خود را به ما اعلام کردند که از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم.

این تهیه کننده پیرامون هدف این برنامه گفت: برنامه «بهتر می‌شود» عادت‌های بد اجتماعی را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ مخاطب در «بهتر می‌شود» با مستند سازی با نام فرزاد خوشدست همراه می‌شود که درباره هر یک از عادت‌های بد اجتماعی تحقیق می‌ کند و در هر قسمت بنا بر موضوع، این مستندساز با سوژه‌ها و شخصیت‌هایی همراه و در کنار آن‌ها تحقیق می‌ کند.

وی با تاکید بر اینکه هر موضوع این برنامه چندین بار از زوایای مختلف بررسی و در روند تولید قرار گرفت،ادامه داد:دو موضوع برای من بسیار جذاب بود که علاقمندم درباره زندگی افرادی که در قسمتی از برنامه قضاوت و ناامیدی حضور داشتند؛ مستند بلند بسازم.

گفتنی است؛دری رضایی کار تهیه کنندگی را از سال ۸۷ با مجموعه «صدای مزاحم» برای شبکه مستند آغاز کرد.«بهتر می‌شود» جدیدترین مجموعه‌ای است که دری رضایی  تهیه کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. این مجموعه هر شنبه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.