پایان داوری مقدماتی چهارمین جشنواره تبلیغات

دبیر هیأت داوران چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با اشاره به پایان داوری مرحله مقدماتی آثار ارسالی به جشنواره تبلیغات ایران گفت: هیأت داوران نهایی در مرحله دوم و در کارگروه‌های مربوط، آثار نهایی را انتخاب می‌کنند اما روند داوری‌ها تا اعلام نظر و تأیید نهایی شورای نظارت ادامه خواهد داشت.

علی فروزفر تأکید کرد: شورای نظارت بر داوری‌ها، مشتکل از نمایندگان دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران و برخی کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه تبلیغات بر نحوه فرآیند داوری آثار جشنواره نظارت می‌کنند و بر همین اساس، هیأت منصفه جشنواره پس از اعلام رأی کارگروه نظارت، برندگان نهایی جشنواره را اعلام می‌کند.

این هیأت که با حضور معتمدان صنف تبلیغات با تأکید بر تجربه، دانش و اعتماد عمومی تشکیل شده، آثار هریک از مشارکت‌کنندگان که از سویگروه‌های داوری، مردود اعلام شده باشد را مورد بررسی مجدد قرار داده و در صورت استحقاق، برای داوری مجدد به گروه‌های داوری ارجاع خواهد داد.

آیین اختتامیه‌ی چهارمین جشنواره تبلیغات ایران روز 4 شنبه، 12 دی ماه جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور مسئولان، اساتید، صاحب‌نظران و فعالان حوزه تبلیغات و روابط‌عمومی، بازاریابی و فروش برندها برگزار خواهد شد.