روایت سید محمود رضوی از قرعه‌کشی جشنواره فجر/عکس

سید محمود رضوی تهیه کننده سینما در اینستاگرام خود نوشت:

سال گذشته مثل چنین روزی، قرعه کشی فیلم های حاضر در جشنواره، در وضعیت عجیبی به سر می بردم، تعلیق کامل، خلاء، بی خبری و بلاتکلیفی!

۲فیلم دارکوب و لاتاری در جشنواره پذیرفته شده بود وفقط دارکوب آماده بود!

لاتاری در تعلیق کامل بود!

همه راه های ما برای فیلمبرداری بخش های خارجی فیلم به بن بست انجامیده بود، چند روزی بود که در #قطر به سر می بردم و نه راه برگشت داشتم و نه مشکلاتم حل شده بود!

حسین مهدویان و هادی بهروز برای بازبینی موازی راهی لبنان شده بودند! تصمیم گیری سخت شده بود، حالا باید استرس قرعه کشی را هم داشته باشیم!

قرار شد، آقا فیاض هوشیار، برای قرعه کشی هر دو فیلم، به نمایندگی در جلسه مذکور حاضر شود، او هم استرس داشت، در نبود من بار مسئولیت های مختلف به دوشش بود و حالا باید در قرعه کشی هم شرکت میکرد و اگر قرعه ی هر کدام از فیلم ها بد میشد باید جواب هر دو کارگردان، هم آقا بهروز شعیبی و هم آقا محمد حسین مهدویان را میداد، استرس آقا فیاض در تصاویر اینترنتی هم مشخص بود، من در هتل قطر و آقای مهدویان در لبنان به انتظار قرعه کشی پای گوشی های خود نشسته بودیم و لحظه شماری میکردیم، خیلی دوست داشتم لاتاری به روزهای آخر بیفتد تا اگر احیاناً فیلمبرداری سرموقع پیش نرفت و فیلم دیر رسید لااقل نمایش کاخ جشنواره از دست نرود، از بد ماجرا قرعه لاتاری به روزهای اول افتاد و دارکوب روزهای آخر! فیلمبرداری هم به درستی انجام نشد، روزی که گروه اول تیم از قطر به تهران رسیدیم صبح ۶ بهمن بود و گروه دوم قرار بود آخر شب از قطر بازگردند ولی ۳ روز در فرودگاه قطر ماندند!

فیلم دقیقه ۹۵ به جشنواره رسید و کافی بود برف تهران هم چند ساعت زودتر بیاید و فیلم دیگر به جشنواره نرسد!

امروز اما برای ماجرای نیمروز رد خون خودم به قرعه کشی میروم با استرس های جدید و ترس از همه مشکلاتی که از روز اول برای ماجرای نیمروز۲ بود و هنوز تمام نشده

لطفاً دعا کنید

پ ن: عکس جلسات تولید در قطر قبل از حضور تیم در روزهای بسیار بدی که داشتیم.