اشک و فریاد النازشاکردوست در «شبی که ماه کامل شد»/ عکس

به گزارش افکارنیوز ، چهارمین فیلم سینمایی نرگس آبیار که به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی ساخته شده، یک عاشقانه متفاوت نسبت به آثار قبلی اوست که الناز شاکردوست و هوتن شکیبا دو نقش اصلی آن را ایفا می‌کنند.

الناز شاکردوست با یک بازی متفاوت در «شبی که ماه کامل شد» حضور دارد و این اثر سینمایی تجربه تازه‌ای در کارنامه کاری او محسوب می‌شود.

«شبی که ماه کامل شد» چهارمین فیلم نرگس آبیار است که به یکی از موضوعات ملتهب پرداخته است. این فیلم روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

شبی که ماه کامل شد

نقش این دختر جنوب شهری را الناز شاکردوست بازی می‌کند و هوتن شکیبا بازیگر نقش جوان شهرستانی است. این جوان کسی نیست جز عبدالحمید ریگی.

شبنم مقدمی هم نقش مادر همسر عبدالحمید ریگی را بازی می‌کند و درواقع شاکردوست دختر اوست. فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، فرید سجادی حسینی، و.. دیگر بازیگران «شبی که ماه کامل شد» هستند.

 

نرگس آبیار کارگردان این اثر سینمایی تجربه حضور در جشنواره فیلم فجر با فیلم‌های «نفس»، «شیار ۱۴۳» و «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند» را داشته است که زنان حاضر در هر سه فیلم او توانسته‌اند جوایزی را از جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی دریافت کنند. .

«شبی که ماه کامل شد» در بخش مسابقه اصلی سی‌ و هفتمین جشنواره فجر حضور دارد و نمایش خود را از روزهای اول جشنواره در سینماهای مردمی و با حضور عوامل فیلم آغاز می‌کند. همچنین نمایش این فیلم در سینمای رسانه‌ها، ۱۴ بهمن خواهد بود.