ویژه برنامه عید تا عید در دهمین سالگرد برنامه «سمت خدا»

در خصوص ویژه برنامه «سمت خدا» گفت:به مناسبت دهمین سالگرد برنامه «سمت خدا » ویژه برنامه‌ عید تا عید از سه شنبه ۷ اسفند ماه، همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز می‌شود و تا ۲۹ اسفند، مصادف با میلاد حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام ادامه دارد.

وی ادامه داد: حجج الاسلام نظری منفرد، میرباقری، ماندگاری، حیدری کاشانی، رفیعی از هفته آینده و در آستانه میلاد حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام  از شنبه  تا پنج شنبه  به زندگی و شخصیت ۱۷  یار امام علی (ع) می‌پردازند.

این تهیه کننده بیان کرد:برنامه «سمت خدا» از سال ۱۳۸۸ با اجرای نجم الدین شریعتی کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما است که با تولید بیش از ۲۳۰۰ قسمت برنامه و با شعار«کوششی همگانی در مسیر اعتلای باور‌های دینی» همچنان ادامه دارد.

 رکنی بیان کرد: در فاصله این دو میلاد گرانقدر طبق روال معمول، پخش برنامه «سمت خدا» تغییر خواهد کرد و همه کارشناسان که در این سال‌ها مهمان برنامه بوده اند، یک روز در این ایام در برنامه حضور پیدا می کنند.البته در اولین روز جشنواره و در روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، خانم نیلچی زاده در این برنامه حضوردارند.

تهیه کننده سمت خدا پیرامون برنامه نوروز تصریح کرد:درایام نوروز پیرامون ابعاد شخصیتی کارشناسان با آنها گفتگو خواهیم داشت که هر روز  از شبکه سه سیما پخش می شود.