جزئیات برنامه های نوروزی شبکه 3 سیما/ ساعت پخش

به مناسبت فرارسیدن عید و تعطیلات نوروزی، هر شبکه به فراخور شعار خود، بستری را برای برنامه سازان فراهم کرده است.

شبکه سه سیما برنامه هایی مانند «عصرجدید»، «برنده باش»، «ستاره ساز» و ...برای مخاطبان تدارک دیده است.

برنامه های نوروزی شبکه سه سیما +ساعت پخش

«عصرجدید»

احسان علیخانی با برنامه «عصر جدید» هرشب ساعت ۲۲:۳۰ مهمان مخاطبان شبکه سه می‌شود.

این برنامه در حوزه استعدادیابی است و علاقه‌مندان به حوزه‌های ورزشی، سرگرمی، هنری و ... می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی به عنوان داور حضور دارند.

برنامه های نوروزی شبکه سه سیما +ساعت پخش

«برنده باش»

مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار هرشب ساعت ۲۴ پخش می‌شود.چهار نفر که از قبل پرسش‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه خواهند نشست.

مسابقه «برنده باش» به تهیه کنندگی هاشم رضایت با هدف افزایش سرانه مطالعه هر هفته پنج شنبه و جمعه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

برنامه های نوروزی شبکه سه سیما +ساعت پخش

سریال «زوج یا فرد»

سریال «زوج یافرد» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده در نوروز ۹۸ از شبکه سه پخش می‌شود.

این سریال به صورت کلی قصه معاون وزیری است که سمت دارد و بعد از محل کارش خارج می‌شود و به دنبال زندگی خودش می‌رود، اما در ادامه مسائلی برایش پیش می‌آید. این معاون وزیر یک معاون وزیر تخیلی در کار است که وجود خارجی ندارد.

هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیداخلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: فرزام گل‌سفیدی مدیر تصویربرداری، ایمان تقی‌بخش تصویربردار دوربین ۲، امید الله‌وردی دستیار اول تصویربرداری، محمد زارعی، ابراهیم میرزایی و حسین فرجی دستیار تصویربردار، مجتبی خادم زاده مدیر برنامه‌ریزی، امید شیرانگیز و مهدی توکلی دستیار کارگردان، لیلا مربی منشی صحنه، فرشید احمدی مدیر صدابرداری، علی ذوالفقاری صدابردار، فرهاد عزیزی فر طراح صحنه و لباس، ماندانا مرادقلی دستیار اول طراح لباس، سمیه ابوطالبی دستیار لباس، سبا رجبی و مجتبی احمدیان دستیار صحنه، رسول تقیانی دستیار طراح، شهرام خلج طراح چهره‌پردازی، مهیار اعرج، شیده کردستانی و نعیم خلج مجری گریم، مهدیه لطیفی عکاس، مجتبی احمدی مشاور رسانه‌ای، شاهپور دلدار مدیر تولید.

برنامه های نوروزی شبکه سه سیما +ساعت پخش

«ستاره ساز»

بعد از فراخوان عمومی ستاره ساز برای شناسایی استعداد‌ها، بیش از چند هزار نفر متقاضی شرکت در مسابقه شدند.

چهره‌های شناخته شده فوتبال ایران مانند مجتبی جباری، خداداد عزیزی، فیروز کریمی و ادموند بزیک به عنوان کارشناس در نقاط مختلف کشور کار استعدادیابی از متقاضیان را  انجام دادند و مجموعاً ۱۶۸ نفر به مسابقه راه یافتند.

مسابقه «ستاره ساز» با توجه به گستره جغرافیایی که تمام کشور را شامل می‌شود سه مرحله دارد که در قسمت‌های ابتدایی برنامه توضیحات مبسوط این سه مرحله و جزئیات استعدادیابی و نحوه فعالیت کارشناسان برنامه به اطلاع بینندگان خواهد رسید.مسابقه بزرگ ستاره ساز نوروز ۹۸ هرشب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

مسابقه استعدادیابی «ستاره‌ساز» به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی نیما بانک، تازه‌ترین مسابقه شبکه سه تلویزیون که اجرای آن به عهده امیرعلی دانایی و محمدحسین میثاقی است.

برنامه های نوروزی شبکه سه سیما +ساعت پخش

«فرمانده»

مسابقه مستند «فرمانده» نیز یک برنامه رقابتی دیگر در قالب رئالیتی شو است که سری جدیدساعت ۱۸ نوروز ۹۸ از شبکه سه پخش می‌شود. هر قسمت از این برنامه، در یکی از مناطق جغرافیایی کشورمان به اجرا و تولید رسید. در این مسابقه مستند نیز شرکت کنندگان، زندگی در شرایط دشوار را تجربه می‌کنند و در فضایی نظامی، مراحل مختلف را پشت سر می‌گذارند. تحرک و هیجان بالای «فرمانده» و فضای متفاوت آن که برای بسیاری یادآور دوران خدمت مقدس سربازی است، از جذابیت‌های خاص آن محسوب می‌شود.

برنامه های نوروزی شبکه سه سیما +ساعت پخش

«اقلیم»

رویکرد مستند اقلیم، گردشگری جغرافیایی است و مستندگونه در نقاط گردشگری شهر‌های مختلف مانند دره‌ها، کویر، آبشار، تالاب، جنگل تصویربرداری شده، این برنامه مستندی روایت محور هر روز ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه سه پخش خواهد شد.

 

عوامل این برنامه تلویزیونی به شرح زیر است:

کارگردان: رئوف جابری، تصویربردار: مسعود فیاض نکو و نیما اسدبیگی، حسن بهزادپور، صدابردار: کامبیز برومندفر، پژوهش: ایمان احمدی و عارف جابری، نویسنده: حامد مصطفوی، هماهنگی و برنامه ریز: رحیم نظامی وند چگینی و مسعود بهارلو، امور تدوین: رئوف جابری و حمید شه پرانی.

برنامه های نوروزی شبکه سه سیما +ساعت پخش

مستند هوادار ایرانی 

شبکه سه سیما در ادامه ساخت مستند‌های ورزشی  امسال برای نوروز ۹۸، مستند هوادار ایرانی را پخش خواهد کرد که محمود رضا رضایی تهیه کننده این مستند است.این برنامه مستند، روایتی از بازی‌های تیم ملی ایران  در جام جهانی ۲۰۱۸  در روسیه و جام ملت‌های آسیا در کشور امارات  را به   تصویر کشیده است.

در کنار پخش مستند، ما برنامه‌ای را تدارک دیده ایم که اجرای برنامه به عهده خودم است و امیر حاج رضایی کارشناس برنامه است. در این برنامه با بازیکنان و مربیانی که در این سال‌ها خاطره داشتند همانند جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، رضا عنایتی، محمد نصرتی، رحمان رضایی، هادی طباطبایی  همچنین با علیرضا فغانی که به عنوان داور در این مسابقات حضور داشت صحبت کرده ایم.

مستند هوادار ایرانی  در ۱۳ قسمت هرروز ساعت ۹صبح پخش خواهد شد.