آخرین آمار نظرسنجی عملکرد نوروزی تلویزیون

هرساله در تولید و پخش برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی رقابتی تنگاتنگ بین برنامه سازان و سریال سازان رسانه ملی وجود دارد، رقابتی که در پایان تعطیلات با توجه به نظرسنجی رسانه ملی پربیننده ترین آن‌ها معرفی خواهد شد. در همین راستا محمد حسین رنجبران مدیر روابط عمومی صدا و سیما با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به آخرین آمار این نظر سنجی اشاره کرد و چنین نوشت:

«خیلی از دوستان رسانه‌ای تماس می‌گیرند و از آخرین نظرسنجی برنامه‌های نوروز می‌پرسند. اولا نتیجه نهایی نظرسنجی مثل همه سال‌ها بعد از پایان تعطیلات اعلام میشه، اما همین قدر رو می‌تونم بگم تا اینجای کار در میان سریال‌های نوروزی دو سریال «زوج یا فرد» از شبکه سه و «نون.خ» از شبکه یک دوش به دوش هم دارند پیش میرند و فاصله بسیار کمی باهم از نظر جذب مخاطب داشته اند و در میان برنامه‌های شاخص نوروزی هم همین وضع رو «خندوانه» از نسیم، «عصر جدید» از شبکه سه، «برنده باش» از شبکه سه و «کودک شو» از شبکه نسیم دارند و دوش به دوش هم دارند رقابت می‌کنند.

در ویژه برنامه‌های سال تحویل ۹۸ هم رقابت اصلی میان ویژه برنامه‌های شبکه‌های سه، نسیم و یک است.

برای نتایج نهایی تا اول هفته بعد باید صبر کرد رقابت میان سریال‌ها از یک طرف و برنامه‌های شاخص شبکه‌ها بسیار شدید و نزدیک. خداقوت به همه همکاران عزیز در سازمان و تشکر از مردم عزیزمون به خاطر توجه شون که خستگی رو از تن همه بیرون میکنه.»

براساس این گزارش و گفته مدیر روابط عمومی رسانه ملی، برای رسیدن به آماری دقیق و صحیح باید تا پایان تعطیلات نوروزی منتظر ماند، تا به آماری جامع از همه برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی برسیم.