استقبال آمریکایی ها از فیلم سینمایی آشپزخانه

 فیلم سینمایی «آشپزخانه» به کارگردانی آندره‌آ برلوف اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از هفته جاری آغاز کرده و تاکنون مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. 

اخبار فرهنگ و هنر- آندره‌آ برلوف فیلم‌نامه‌نویس اهل آمریکا برای اولین بار کارگردانی سینما را تجربه می‌کند، وی فیلم‌نامه‌نویس فیلم‌هایی همچون مرکز تجارت جهانی و از کف خیابان‌های کامپتون بوده است. برلوف موفقیت زیادی را در عرصه نگارش کسب کرده و حتی تا نامزدی جایزه اسکار را هم رفته است. 

آشپرخانه یک فیلم در ژانر کمدی-درام و جنایی است که روایتی جالب و تازه را بای مخاطبان به تصویر می کشد، اولی ماسترز و مینگ داویل نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر عهده داشته اند. 

در خلاصه داستان فیلم سینمایی آشپزخانه آمده است: همسران یک گروه از گنگستر‌های نیویورکی در دهه ۷۰ پس از اینکه شوهرانشان به زندان می‌افتند تصمیم می‌گیرند راهشان را ادامه دهند، اما زندگی شوهرانشان خطرناکتر از آن چیزی است که فکر می‌کرده اند.

از بازیگران آن می‌توان به ملیسا مک‌کارتی، تیفانی هدیش، دامنهال گلسون، جیمز بگ دیل، بل کامب، جرمی باب، مارگو مارتیندل، وین داول و الیزابت ماس اشاره کرد.