خواننده زیرزمینی نقش اصلی یک سریال شد

سریال «زیر همکف» جدیدترین طنز تلویزیونی است که قرار است از شبکه یک سیما به پخش برسد. این سریال به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی ساخته شده است.

اخبار فرهنگ و هنر- از آخرین سریال‌های جودی می‌توان به «فوق لیسانسه‌ها» اشاره کرد که جزو کارهای پرمخاطب سیما هم بود. جدیدترین تجربه بهمن گودرزی در تلویزیون هم ساخت سریال «سفر در خانه» بود که از شبکه نسیم روی آنتن رفت و توفیق چندانی در جذب مخاطب نیافت.

حالا این تهیه‌کننده و کارگردان در یک همکاری مشترک سریال «زیرهمکف» را ساخته‌اند که هومن شاهی معروف به هومن گامنو که پیش از این بیشتر صدای او را از شبکه نسیم و برنامه «خندوانه» شنیده بودیم حالا در قاب تلویزیون و به عنوان نقش اصلی این سریال ظاهر شده است.

این سریال اولین حضور تلویزیونی هومن شاهی در عرصه بازیگری محسوب می‌شود. گامنو پیش از این در سریال «گلشیفته»و در شبکه نمایش خانگی نیز به عنوان بازیگر حضور پیدا کرده بود. با این حال او پیش از این از طریق خوانندگی در «خندوانه» و «کودک شو»  به تلویزیون راه پیدا کرد و این برنامه‌ها مجوزی بر حضور او در سیما شدند.

درواقع اگرچه هومن شاهی پیش از این به‌عنوان یک خواننده زیرزمینی فعالیت داشت و ابتدا فقط صدایش از طریق موسیقی‌های «خندوانه» شنیده می‌شد اما این صدای غایب به تدریج شکلی رسمی در تلویزیون پیدا کرد و توانست به صورت خواننده رسمی در قاب تصویر «خندوانه» هم دیده شود.

حالا او در یک تجربه جدی در یک سریال طنز حضور پیدا کرده است و باید دید در این تجربه می‌تواند توفیقی در جذب مخاطب سریال داشته باشند یا خیر. همچنین باید دید با پایان پخش سریال «فوق لیسانسه‌ها» در شبکه سه و آغاز روی آنتن رفتن این کمدی جدید در شبکه یک چقدر این سریال توجه مخاطب علاقه مند به طنز را جلب خواهد کرد.

پخش سریال «زیر همکف» از جمعه ۲۲ آذر از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد و بازیگرانی از جمله خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی، سامان دارابی در سریال بازی می‌کنند.