رونمایی «ارباب حلقه‌ها» از بازیگر اصلی خود/ عکس

مرفید کلارک بازیگر سریال «نیرو‌های اهریمنی او» برای ایفای نقش اصلی سریال «ارباب حلقه‌ها» انتخاب شد.

اخبار چهره ها - او به جمع بازیگرانی اضافه شد که شامل مارکلا کاوانا، جوز ماولی و ماکسیم بالدری می‌شوند. منابع خبری می‌گویند که کلارک نقش گالادریل جوان را بازی می‌کند؛ شخصیت معروفی که توسط کیت بلانشت در سه گانه سنمایی « ارباب حلقه ها » و «هابیت» به کارگردانی پیتر جکسون حضور داشت. به این ترتیب یکی از اصلی‌ترین نقش‌های این سریال از کتاب و فیلم مشخص شد.

 

سریال «ارباب حلقه ها» از بازگر اصلی خود رونمایی کرد

سریال‌های «ارباب حلقه ها» توسط تیم نویسندگی جی دی پین و آدام مک کی در حال توسعه است. علاوه بر این برایان کاگمن نویسنده سریال « بازی تاج و تخت » به عنوان تهیه کننده این پرژوه حضور دارد و جی اِی بایونا هم قرار است، چند قسمت از این سریال را کارگردانی کند. آمازون ساخت دو فصل از این سریال را تایید کرده است.

این سریال توسط استودیو آمازون در همکاری با وارثان تالکین، هارپر کالین و نیو لاین سینما و یک بخش از کمپانی برادران وارنر ساخته خواهد شد.

مدت‌ها پیش صفحه رسمی این سریال با انتشار یک تصویر از نقشه دنیایی که قرار است سریال در آن روایت شود، نوشت: یک حلقه برای هدایت همه، یک حلقه برای پیدا کردن آنها، یک حلقه برای گردآوری و گرفتار کردن آن‌ها در تاریکی، در سرزمین دور و جایی که سایه‌ها حضور دارند. در ادامه نیز نوشته شد به عصر دوم خوش آمدید.

به نظر می‌رسد که کلارک سال پر مشغله‌ای را در سال ۲۰۲۰ داشته باشد؛ چرا که فیلم جدید و ترسناک او سال آینده اکران می‌شود و هم اکنون نیز در حال نقش آفرینی در سریال «نیرو‌های اهریمنی او» از شبکه اچ بی اُ است. در سال ۲۰۲۰ هم او فیلم سینمایی «دراکولا» و همچنین «تاریخچه شخصی دیوید کاپرفیلد» را برای اکران دارد.