«فقط بخشش»؛ داستانی تازه از نژادپرستی علیه سیاه‌پوستان/ عکس

فیلم سینمایی «فقط بخشش» به نویسندگی و کارگردانی «دستین دنیل کرتون» اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از جمعه آغاز کرده است. 

اخبار چهره ها - در خلاصه داستان فیلم سینمایی « فقط بخشش » آمده است: این فیلم داستان وکیلی را روایت می کند که تجربیاتش از پرونده هایی که وکالت آنها را برعهده داشته بازگو می کند. روایتی که در جریان یک قضاوت بار دیگر بر محور نژادی پرستی در امریکان تاکید می کند. 

مایکل بی. جردن، اکتا نجف زاده، بری لارسون، جیمی فاکس، اوشی جکسون جونیور و تیم بلیک نلسون از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

دستین دنیل کرتون فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان، تهیه‌کننده و تدوینگر آمریکایی است. کرتون بیشتر برای نویسندگی و کارگردانی فیلم تحسین‌شده بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲ شناخته شده‌است.

 

«فقط بخشش»؛ داستانی تازه از نژادپرستی علیه سیاه‌پوستان

کرتون ایده اولیه فیلم بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲ را بر پایه همین حضور دو ساله در خانه‌های گروهی نوشت. کرتون درس خود را ادامه داد و سرانجام از دانشگاه ایالتی سن دییگو فارغ‌التحصیل شد. او به عنوان پروژه پایان‌نامه خود فیلم‌نامه‌ای نوشت و نسخه کوتاه بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲ را ساخت با استقبال مواجه شد و جوایزی کسب کرد.

در سال ۲۰۱۳، کرتون نسخه بلند این فیلم را با هنرنمایی بری لارسون در نقش اصلی ساخت که با تحسین گسترده منتقدان و تماشاگران همراه شد و او را به شهرت رساند.