بازیگر پیشکسوت: راه شهید قاسم سلیمانی ادامه دارد

بهروز بقایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون به شهادت رسیدن سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: من این اقدام تروریستی آمریکا را محکوم می‌کنم، این یک ترور به معنای واقعی کلمه است که دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور یک کشور انجام داده است. 

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نه تنها برای من بلکه برای تمام مردم ایران و جهان دردناک است، سپهبد شهید قاسم سلیمانی مهره ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی ایران بود و قطعاً از دست دادن فردی با این جایگاه و عزت برای همه ما غم انگیز است.

بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» در همین رابطه ادامه داد: متاسفانه ما یکی از مهره های مهم نظامی خود را از دست دادیم، اما این تنها تاسف ما نیست، سپهبد شهید قاسم سلیمانی محبوبیت فراوانی بین مردم داشت که این تنها به خاطر توانایی نظامی وی نبوده و مهربانی این شهید بزرگوار با مردم را نشان می‌دهد. 

وی ظهور نسل تازه‌ فرزندان سپهبد شهید قاسم سلیمانی را قطعی خواند و افزود: سپهبد شهید قاسم سلیمانی به شهادت رسید اما ایران صدها سردار دیگر همچون سپهبد شهید قاسم سلیمانی را به جامعه می‌فرستد، شاید این اتفاق به طول بینجامد اما مطمئناً فرزندان این خاک ادامه دهنده راه وی خواهند بود. شاید حضور این فرزندان به طول بینجامد اما ما به عنوان ایرانی همواره ایستاده ایم و از مواضع خود کوتاه نمی‌آییم. 

بقایی درباره تهدیدات اخیر دونالد ترامپ اضافه کرد: به هر حال او می تواند هر روز تهدید کند، اما باید صبر کند تا ما جواب اولین اقدام تروریستی‌اش را بدهیم و بعد ببیند که آیا باز هم قدرت تهدید خواهد داشت یا نه.