با تنها فیلم ترسناک جشنواره فجر آشنا شوید/ تصاویر

با نزدیک شدن به زمان برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اخبار و گمانه زنی‌ها در خصوص حضور و یا عدم حضور فیلمسازان، بازیگران و کارگردانان در میان اهالی رسانه و علاقمندان سینما به شدت داغ می شود. 

اخبار فرهنگ و هنر - در این میان با پایان فصل تولید، بسیاری از آثار سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده و متعاقباً بازیگران نیز برای حضور در این آثار وارد قرارداد می شوند، همین عاملی است تا فهرست پرکارترین و یا غیابان سینما در جشنواره فیلم فجر به یکی از اخبار جذاب سینما در فصل زمستان مبدل شود.

 

«پوست» تنها فیلم ژانر وحشت سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

بهمن و بهرام ارک ۲ کارگردان جوان سینمای ایران امسال برای نخستین بار حضور در جشنواره فیلم فجر را تجربه می‌کنند، این دو کارگردان مستعد سینما فیلم سینمایی «پوست» را برای رونمایی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کرده اند، فیلمی که در بخش نگاه نو پذیرفته شده و می‌تواند شگفتی جشنواره امسال باشد. 

موضوع این فیلم عشق، جادو و خرافه پرستی است و درباره خانواده‌ای است که شامل یک مادر و پسر هستند و زندگی آن‌ها به دلیلی دچار مشکل می‌شود. از نکات جالب این فیلم می‌توان به ساخت آن در ژانر وحشت اشاره کرد، اتفاقی که طی سالهای گذشته می‌تواند به نوع خود اتفاقی جذاب باشد. 

حضور این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با توجه به ژانر ساخت آن یعنی ژانر وحشت می‌تواند اتفاقی جذاب در این دوره از جشنواره فیلم فجر محسوب شده و تنوع ژانری در مهمترین رویداد سینمایی کشور را افزایش دهد. 

«پوست» تنها فیلم ژانر وحشت سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

این دو کارگردان جوان سینما دو سال پیش با ساخت فیلم کوتاه «حیوان» موفقیت‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور کسب کردند. فیلم کوتاه حیوان از تولیدات آموزشی هنرجویان مدرسه ملی سینمای ایران در بخش «سینه فونداسیون» جشنواره کن در رقابت با فیلم‌هایی از کشور‌های اسلواکی، برزیل، ژاپن، هند، فرانسه، آمریکا، آرژانتین، بریتانیا و تایوان و بلژیک موفق به کسب جایزه دوم این بخش از جشنواره کن شد.

از دیگر نکات بارز این فیلم سینمایی می توان به عدم حضور سلبریتی‌ها و چهره های معروف سینمایی اشاره کرد. در این فیلم از بازیگران تبریزی استفاده شده است و طبق گفته بهرام ارک این فیلم به زبان ترکی ساخته شده است. باید دید که اولین فیلم بلند برادران ارک در جشنواره فیلم دچار چه سرنوشتی می‌شود.