حرکت زشت دو مجری خانم تلویزیون/ عکس و جزئیات

عصر دیروز خبری منتشر شد که دو تن از مجریان صداوسیما به نام های « صبا راد » و «زهرا خاتمی راد» از ادامه فعالیت در رسانه ملی انصراف داده اند.

اخبار چهره ها - ظاهرا علت این تصمیم، همراه شدن با موج خبری علت سقوط هواپیمای اوکراینی و جان باختن بیش از 140 نفر از هموطنان عزیز است که اگر این دلیل کناره گیری صحت داشته باشد، باید برای این دو مجری خانم متاسف شد. مردم بهتر از هرکسی صداقت مسئولان را در پذیرش این خطای بزرگ خواهند پذیرفت اما این ماهیگیری‌های سیاسی که شاید در ابتدا با استقبال بدخواهان ایران روبرو شود اما در بلندمدت چیزی جز ننگ و عار برای استعفادهندگان ندارد و در زمان پشیمانی از این تصمیم نابخردانه و اصطلاحا جوگیرانه درهای برگشت را بسته خواهند دید. صبا راد که هم اکنون اجرای «به خانه برمی گردیم» را بر عهده دارد باید بداند تمام شهرتش را مدیون همین رسانه ملی است اما زهرا خاتمی راد هنوز در بین افکار عمومی هم چندان شناخته شده نیست و ظاهرا قصد دارد با استفاده از تاکتیک برادر حاتم طایی خود را برجسته کند.

ناراحت کننده آن است که این مجریان خانم که رفتن آنها هیچگونه خلایی ایجاد نخواهد کرد چرا حاضر نشده اند تا از افراد پیشین خود عبرت بگیرند و از تجربه تلخ «اشتباه کردم» قدیمی‌های مستعفی و فراری درس بگیرند.

این را هم باید پرسید که رسانه ملی چه زمانی قصد دارد به بحث مجریان پرورش یافته خود ورود کند که هرچند وقت یک بار به حاشیه سازی و ماهیگیری سیاسی روی می‌آورند.