حاتمی‌کیا؛ یکی از گزینه‌های اصلی دریافت سیمرغ کارگردانی فجر ۳۸

آتش تقی پور بازیگر سینما و تلویزیون، پیرامون آخرین فعالیتهای خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد اثری تلویزیونی را بسته‌ام، به زودی در شمال کشور برای بازی در این اثر جلوی دوربین می‌روم، البته به دلیل اینکه به ما اجازه ندادند هنوز نمی‌توانم از جزئیات آن چیزی بگویم.

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: البته امسال در فیلم سینمایی کارگردان خوب سینما ابراهیم حاتمی‌کیا به نام خروج هم بازی کردم، تا آنجا که می‌دانم فیلم راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شده و در آنجا رونمایی می‌شود، امید به خدا اتفاقاتی خوبی برای فیلم خواهد افتاد و من به موفقیت این اثر بسیار خوش بین هستم.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» درباره احتمال دریافت سیمرغ در بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر برای این فیلم اضافه کرد: واقعیت به سیمرغ فکر کردن که از سن من گذشته است، من همین که نقشم را به درستی و مورد تایید کارگردان بازی کنم برایم ارزشمند است اما به احتمال فراوان «ابراهیم حاتمی‌کیا» سیمرغ کارگردانی جشنواره امسال را ببرد. 

وی درباره دیگر فعالیت‌های خود در سینما تاکید کرد: علاوه بر فیلم سینمایی « خروج » در فیلم سینمایی «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی هم نقشی را داشته ام، البته این نقش به اندازه نقشم در فیلم خروج نیست اما در کل بدون شک اگر آن را دوست نداشتم هیچگاه بازی در آن را نمی‌پذیرفتم.

تقی پور در همین رابطه خاطرنشان کرد: در این فیلم با هادی حجازی فر و «جواد عزتی» بازی مشترک داشتم، فیلمنامه آتابای در نوع خود جالب است و به همین دلیل بازی در آن را پذیرفتم، از طرفی کارگردانی نیکی کریمی هم در برخورد با بازیگران دوست داشتم. در کل امسال با دو فیلم راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می‌شوم و امیدوارم اتفاقات جذابی برای هر دو اثر بیفتد و مردم آنها را دوست داشته باشند.