فیلم جدید «خاویر باردم» تحت تاثیر کرونا/ عکس

فیلم سینمایی «راه های نرفته» به کارگردانی «سالی پورتر» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از جمعه آغاز کرده اما با وجود شیوع کرونا با استقبال خوبی روبرو نشده است. 

اخبار چهره ها - «خاویر باردم» بازیگر مطرح سینمای هالیوود و اروپا در این فیلم نقش اصلی را بر عهده گرفته است اما شیوع کرونا با حضور این بازیگر هم امکان موفقیت در گیشه را از فیلم «راه های نرفته» گرفته است. 

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «راه های نرفته» آمده است: این فیلم داستان یک پدر و دختر است که در یک سفر به نیویورک تجربیات ذهنی متفاوت شان چالش ساز می شود.

از هفته گذشته و با شیوع کرونا در آمریکا سینمای این کشور با مشکلات فراوانی در اکران و تولید روبرو شده است، این سینما در حال حاضر اکران چین به عنوان مهمترین مقصد خود را به طور کامل از دست داده است. 

 

https://moviemag.ir/images/phocagallery/9019/The_Roads_Not_Taken/thumbs/phoca_thumb_l_2.jpg

الی فاینینگ، لورا لینی، سلما هایاک از دیگر بازیگران مطرح زن سینمای جهان هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند، خاویر باردم بازیگر سرشناس جهان بیشتر به خاطر بازی در آثاری همچون «زیبا» و «جایی برای پیرمردها نیست» در خاطرات مانده است. 

حال باید دید آیا با وضعیت فعلی این فیلم می تواند سرمایه ساخت خود را تامین کند یا خیر، اتفاقی که بسیاری از آثار سینمای جهان را به شکست سوق داده است.