5 فیلم خوب و کمتر دیده شده از «رابرت دنیرو»/ تصاویر

رابرت دنیرو نه تنها به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل خود شناخته می‌شود بلکه یکی از بهترین‌ها در تمامی نسل‌های بازیگران محسوب می‌شود. مجله امپایر زمانی او را در رتبه نخست صد بازیگر برتر خود قرار داده بود. کارنامه کاری وی از سال ۱۹۷۳ تا ۱۹۹۹ بسیار قابل توجه است. بسیاری از بازیگران آرزو دارند نیمی از دستاورد‌های او را داشته باشند.

اخبار چهره ها - البته او در سال‌های اخیر به بازی در فیلم‌های کم اهمیتی روی آورده که به نظر می‌رسد تنها می‌خواهد خودش را سرگرم کند. مثل بازی او در فیلم «پدربزرگ کثیف» و یا چند فیلم اکشن کم اهمیت.

با این حال هنوز هم به ما یاد آوری می‌کند که چرا یکی از بزرگترین بازیگران است. او سال ۲۰۱۹ در دو فیلم تحسین شده « جوکر » و «مرد ایرلندی» بازی کرده بود. در مرد ایرلندی او دوباره به دنیای جنایت اسکورسیزی پا می‌گذارد و در جوکر هم شاهد الهام از دو فیلم «راننده تاکسی» و «رفقای خوب» با بازی او هستیم.

اگرچه تعدادی از فیلم‌های او به اندازه کافی دیده نشدند. در ادامه با فیلم‌هایی از رابرت دنیرو که ممکن است ندیده باشید و برای شما جذاب باشد، آشنا می‌شوید:

«اعترافات واقعی»

فیلم‌های نادیده گرفته از رابرت دنیر وکه احتمالا ندیده اید

با مضامین متحرک و استفاده از دو بازیگری که بهترین‌ها در زمان خود بودند، انتظار می‌رود که باید شاهد یک شاهکار باشیم. این فیلم سینمایی با فضای راز آلودی که دارد با وجود پایان نا امید کننده خود هنوز هم برای دیدن بسیار جذاب است. داستان فیلم از این قرار است که کشیشی جوان و جاه طلب با برادر بزرگتر خود که کارآگاه جنایی لس آنجلس بوده و روی پرونده قتل زنی جوان تحقیق می‌کند درگیر شده. بازی دنیرو در این فیلم بسیار متفکرانه است.

«هوادار»

فیلم‌های نادیده گرفته از رابرت دنیر وکه احتمالا ندیده اید

در این فیلم سینمایی به کارگردانی تونی اسکات نشان داده می‌شود که هوادارن می‌توانند خطرناک باشند و با وجود اینکه این فیلم از نظر منطقی نقص‌هایی دارد، اما فیلمی است که به لطف بازی و عملکرد رابرت دنیرو می‌تواند شما را بترساند. در خلاصه داستان فیلم آمده است که گیل رنارد فروشنده‌ای است که در زندگی اش شکست خورده، اما او عاشق بیس بال است و تمام وقتش را صرف دنبال کردن بازیکن مورد علاقه اش بابی ریبرن می کند. بابی فصل ورزشی بدی را آغاز می کند و تمام افتخارات به بازیکن دیگری به نام پریمو که در همان تیم بازی می کند، می رسد و این مسئله موجب می شود این هوادار متعصب شروع به انجام کار‌های احمقانه کند.

«در مظان جرم»

فیلم‌های نادیده گرفته از رابرت دنیر وکه احتمالا ندیده اید

در این فیلم سینمایی یک کارگردان خیالی به نام «دیوید مریل» در دهه ۱۹۵۰ پس از فیلمبرداری در فرانسه به خانه بازمی‌گردد، اما متوجه می‌شود به جرم شرکت در فعالیت‌های ضد آمریکایی توسط مجلس نمایندگان مورد بازجویی قرار گرفته و تا زمانی که بیگناهی اش اثبات نشود، نمی‌تواند کار کند. این فیلم سینمایی با بازی خوب دنیرو می‌تواند با داستانی قوی و جذاب گزینه مناسبی برای تماشا باشد. گفتنی است مارتین اسکورسیزی هم در این فیلم بازی کرده است.

«بی عیب»

فیلم‌های نادیده گرفته از رابرت دنیر وکه احتمالا ندیده اید

جوئل شوماخر فیلمی ساخت که تا مدت‌ها توده‌های مردم با آن همراه می‌شدند. این فیلم داستان یک نگهبان بازنشسته به نام «والت کونتس» (دنیرو) است که سکته می‌کند. پزشکان به او تجویز می‌کنند پس از خروج از بیمارستان به حرکات و تمرین‌های بدنی بپردازد و هم چنین برای بازیافتن قدرت تکلم، درس آواز بگیرد.

«حال همه خوب است»

فیلم‌های نادیده گرفته از رابرت دنیر وکه احتمالا ندیده اید

این فیلم سینمایی به اندازه کافی خوب نیست، اما بازی دنیرو آن را دیدنی کرده و باعث شده که به یک تجربه خوب تبدیل شود. کسانی که دنیرو را با نقش‌های عصبانی‌تر می شناسند، ممکن است از حضور آرام و ساکتش در این فیلم شگفت زده شوند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است، مردی که به تازگی همسرش را از دست داده است، فکر می‎کند تمام ارتباطش با خانواده‎ از طریق همسرش بوده و اکنون دیگر از بین رفته است. به همین منظور تصمیم می‎گیرد سفری را آغاز کرده و به تمام فرزندانش که اکنون بالغ شده‎اند و جداگانه زندگی می‎کنند، سر بزند.