ژاله صامتی از «زیرخاکی» و جذابیت هایش می گوید

ژاله صامتی که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران شده بود، در ابتدا درباره ایام قرنطینه گفت: ما هم مثل بقیه در قرنطینه هستیم. سر سریال « زیرخاکی » بودیم و منتظریم تا اوضاع سروسامان بگیرد و دوباره شروع کنیم.

اخبار فرهنگ و هنر - وی در پاسخ به مجری که اشاره می کرد بازیگران هم مثل برخی دیگر اقشار از این تعطیلی ها ضربه خورده اند، تاکید کرد: صد در صد همینطور است. کارمندان حقوق دریافتی ماهیانه دارند و بعدها حقوق بازنشستگی می گیرند. خواهر خود من شرکت خصوصی دارد و نصف حقوق کارمندان خود را پرداخت کرد.

این بازیگر ادامه داد: به هرحال عده ای ممکن است سرکار نروند و دریافتی هم داشته باشند ولی ما بازیگران جزو اقشاری هستیم که پشتوانه مالی نداریم و فقط زمانی که کار می کنیم پول می گیریم و چه زمانی بتوانیم دوباره سرکار برویم معلوم نیست.

ژاله صامتی یادآور شد: رعایت قرنطینه وظیفه همه ما است و کسی نمی تواند بگوید به من ربطی ندارد. خود من فقط برای خرید مایحتاج بیرون می روم و سریع برمی گردم. متاسفانه من هم آدمهایی را دیده ام که رعایت نمی کنند و نمی دانم با خودشان چه فکری می کنند. لابد بیماری را جدی نگرفته اند یا مثل بعضی ها فکر می کنند مرگ برای آنها نیست و برای همسایه است.

وی درباره کارهای تازه اش گفت: در سینما فیلمی به نام «پسرکشی» دارم که قرار بود عید اکران شود اما به کرونا خورد. بعد از سالیانی سال سریالی بازی کرده ام که «زیرخاکی» نام دارد و کار بسیار بسیار جذابی است. این کار را جلیل سامان ساخته و کار خیلی خوبی است که فکر می کنم باعث شود تماشاچی ها دوباره با تلویزیون آشتی کنند.

بازیگر سریال «نفس» دیگر ساخته جلیل سامان در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر این دوران تمام بشود و سراغ کارهایمان برویم و حالمان خوب شود. فکر می کنم ناشکری خیلی از ما باعث این موضوع شد و امیدوارم این روزها یادمان نرود که تشنه معاشرت با آدمها هستیم.

سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.