تولید و نشر نماهنگ با احادیث امام صادق (ع) در فضای مجازی

 همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان کتاب «سخن صادق» با مجموعه ای از احادیث امام صادق (ع) در قالب نماهنگ و پاورپوینت به همت فرهنگسرای گلستان تهیه و تنظیم شده و در فضای مجازی برای بازدید مخاطبان بازنشر می شود.

اخبار فرهنگ و هنر - کتاب «سخن صادق» که در تزکیه نفس و حقایق و معارف الهی یکی از مهمترین منابع مطالعاتی است و در منابع اسلامی از جمله کتاب «مصباح الشریفه» و «مفتاح الحقیقه» بیان شده است و با هدف ترویج معارف الهی و معرفی متون اسلامی معتبر، درک حقایق آسمانی برای بهتر زیستن و آرامش روحی و نیز آشنایی مخاطبان با منابع روایی نوشته شده است. ویژگی مهم این کتاب دقت در شناخت اسرار حقیقت، بیان لطایف اخلاقی، کشف مراحل سیر و سلوک و خصوصیات مراتب ایمان است که با دقت و تحقیق با کمترین نقطه ضعف و سستی مطالب می تواند به عنوان منبع معتبری برای پژوهش و مطالعه  قرار گیرد.

این کتاب اثری عربی و منسوب به امام جعفر صادق (ع) است که مشتمل بر روایات اخلاقی عرفانی بوده و همچنین سیدبن طاووس، محدث نوری، شهیدثانی، مسکین الفواد، فیض کاشانی ، میرزاحسین نوری صحت و سقم این کتاب را تایید و در آثار خود نیز از مطالب آن بهره بردند.

علا قه مندان برای مطالعه و بهره برداری از فایل های تصویری و صوتی تولید شده در این خصوص می توانند از طریق فضای مجازی و اینستاگرام فرهنگسرای گلستان به نشانی golestan.farhangsara اقدام کنند.

فرهنگسرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع است.