آهنگی که خواننده قدیمی برای سردار سلیمانی خواند

محمد گلریز، از تهیه و تدارک قطعه‌ای موسیقی ویژه شهید سپهبد سردار سلیمانی خبر داد.

اخبار چهره ها - وی در این باره گفت: چندی پیش با همکاری مهیار فیروزبخت، آهنگساز خوب موسیقی‌های ماندگار انقلابی کاری را با عنوان «سربداران» برای مرکز موسیقی صداوسیما ساختیم که حتی قرار بود به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی برسد.

این خواننده با این حال گفت: تعجب می‌کنم که چرا هنوز خبری از پخش این قطعه موسیقی نیست. ای کاش به چهلم شهید می‌رسید. آدم افسوس می‌خورد که چرا این مراکز یک اتفاق خوب را اینقدر دیر به جریان می‌اندازند.

گلریز همچنین اعلام کرد: اخیرا که ماجرا را پیگیری کردم، اعلام کردند که قرار است آن قطعه موسیقی را در قالب ویدیوکلیپ پخش کنند. قطعه‌ای در قالب حماسی  و با یک موسیقی ناب ایرانی است. امیدوارم حوزه فرهنگ و هنر ما همتی دوچندان در پرداخت به شهید سلیمانی داشته باشند.

وی همچنین اعلام کرد؛ من همیشه و به طور مشتاقانه اعلام آمادگی کرده‌ام که حاضرم درباره مفاخر و شهدای کشورمان هر کاری بسازم، منتها باید مراکز فرهنگی چنین تولیداتی را از ما هنرمندان بخواهند.

محمد گلریز تأکید کرد: یاد و خاطره افتخارات این کشور از جمله شهدا را به شکل بهتری می‌توان در قالب مستندسازی، اشعار خوب و تولیدات موسیقی درست و غیره زنده نگه داشت. مراکز فرهنگی و هنری وظیفه دارند در قالب اثر هنری یاد این عزیزان را گرامی بدارند.