کرونا جان یک هالیوودی را گرفت

 متئو دو کازمو مدیر هنری ساکن نیویورک که در تعدادی از پروژه‌های ای‌بی‌سی استودیوز از جمله سریال «پانیشر» مارول کار کرده بود، ۲۱ آوریل به خاطر مشکلات به وجود آمده به دلیل کروناویروس درگذشت. او ۵۲ سال داشت.

اخبار چهره ها - دو کازمو بیشتر به خاطر فعالیت کردن به عنوان مدیر هنری سریال‌های ای‌بی‌سی از جمله «ظهور»، «لوک کیج» و «پانیشر» شناخته می‌شد. او کار خود را به عنوان طراح صحنه، دستیار مدیر هنری و حتی طراح لباس در فیلم‌هایی از جمله «زندگی‌های سیرک»، «دستگیر کردن جینا» و «لوییس و فرنک» آغاز کرد.

با وجود اینکه او به کار کردن در فیلم‌های سینمایی از جمله فیلم سال ۲۰۱۹ «۲۱ پل» با نقش‌آفرینی چدویک بوزمن ادامه داد، تمرکز اصلی‌اش بر تلویزیون بود. او علاوه بر کارهایش در ای‌بی‌سی استودیوز مدیر هنری «نمایش شاپل»، «هنوز نرسیدیم؟»، «آلفا هاوس»، «خانم وزیر»، «رابطه» و «وو تانگ: ماجرایی آمریکایی‌» بود.

اخیراً او مشغول کار بر پایلوت یک سریال جدید برای ای‌بی‌سی با عنوان «آشپزخانه هارلم» بود، اما مراحل تهیه سریال در ماه مارس به خاطر پاندمی کروناویروس به تعویق افتاد.

زهیر مک‌گی خالق سریال «آشپزخانه هارلم» در بیانیه‌ای گفت جای دو کازمو به شدت خالی خواهد بود.

او نوشت: ساختن محتوای تلویزیونی چالش‌برانگیز است، اما افرادی هستند که هر روز با استعداد، اشتیاق و لبخندشان به شما اطمینان خاطر می‌دهند که هر چیزی ممکن است. متئو یکی از آن افراد بود.

ای‌بی‌سی استودیوز هم بیانیه‌ای درباره مرگ دو کازمو منتشر کرد و گفت: او استعدادی حقیقی بود، به شدت خلاق بود و هر کسی که با او کار می‌کرد او را دوست داشت. عمیقاً دلمان برای او تنگ می‌شود و به فکر خانواده و دوستانش هستیم.

دو کازمو همسر و یک فرزند پسر دارد.