بازگشت کارگردان «مرد عنکبوتی» به سینمای جهان

 در یک شرایط رقابتی کمپانی سونی حق ساخت فیلمی بدون عنوان در ژانر علمی تخیلی و مهیج را دریافت کرد که برایان وودز و «اسکات بک» تهیه کننده و نویسنده فیلم سینمایی «یک مکان ساکت» برای نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آن انتخاب شدند.

اخبار فرهنگ و هنر - آن‌ها از سوی کمپانی تازه تاسیس خود به همراه سم ریمی و زینب عزیزی تهیه کنندگان این پروژه خواهند بود. این فیلم همکاری دوباره ریمی با وودز و ریمی خواهد بود چرا که این دو پیش از این یک قسمت از سریال «۵۰ ایالت وحشت» را به نوشته سم ریمی را کارگردانی کرده بودند.

جزئیات داستان این فیلم سینمایی هنوز اعلام نشده است.

این سومین فیلم از ریمی پروداکشن است که در سال گذشته به استودیو سونی فروخته می‌شود. آخرین فیلمی ساخته شده توسط این شرکت که فروخته شد «خزیدن» به کارگردانی الکساندرا آژا بود که به پارامونت فروخته شد.

ریمی در مورد این همکاری گفت که افتخار شرکت اوست که با این دو نفر (اسکات بک و برایان وودز) همکاری کند.آنها در تجربه همکاری پیشین همه انتظارات من را بر آورده کردند و ما به داستان درخشان آنها نهایت اطمینان را داریم. از همکاری دوباره با دوستانم در سونی پیکچرز هم خوشحال هستم.

ریمی سابقه کارگردانی سه گانه محبوب « مرد عنکبوتی » را در کارنامه دارد.

وودز و بک در سال ۲۰۱۸ با فیلمنامه اصلی خود در فیلم «یک مکان ساکت» به کارگردانی جان کرانسیسکی که فیلمی منتقد پسند بود و از جنبه تجاری با ۳۴۰ میلیون دلار در گیشه جهانی بسیار مورد استقبال واقع شد بسیار موفق عمل کردند. آخرین فیلمی که این دو در همکاری با یکدیگر ساخته اند، فیلم «تسخیر» محصول سال ۲۰۱۹ است که هر دوی آنها کارگردان و نویسنده بودند.