چهره بیش از حد متفاوت «آمیتاب باچان» در فیلم جدیدش/ عکس

کمدی درام هندی «گلابو سیتابو» با بازی آمیتاب باچان چهره سرشناس بالیوود و آیوشمان کورانا دیگر بازیگر درجه یک بالیوودی از ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) به صورت مستقیم در «آمازون پرایم» در دسترس قرار می‌گیرد.

اخبار چهره ها - آمیتاب باچان که ۵۱ سال در صنعت فیلمسازی هند حضور داشته برای اولین بار با فیلمش وارد یک پلتفرم دیجیتال شده است.

در حالی که این فیلم قرار بود در ماه آوریل در سینماها اکران شود، به دلیل شیوع کرونا این امکان را از دست داد و حالا قرار است به صورت دیجیتال و آنلاین در دسترس قرار بگیرد.

آمیتاب باچان در این باره با انتشار پستی نوشت: سرگرمی خانوادگی از این قدرت برخوردار است که مرزهای جغرافیایی را از میان بردارد. از این بابت خوشحالیم که مخاطبانمان در سراسر جهان می‌توانند «گلابو سیتابو» را تماشا کنند.

آمیتاب باچان

وی همچنین نوشت: افتخار می‌کنم که بخشی از یک تغییر دیگر در حرفه‌ام به عنوان یک بازیگر هستم.

او که سال ۱۹۶۹ وارد دنیای سینما شد همچنین گفت باید مراقب خانواده‌ها در خانه بود.

رییس «آمازون پرایم» هند هم گفته است دوست دارند تا به خواست مشتریان خود گوش کنند و این فیلم یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال بود که انتظار زیادی برای تماشای آن وجود داشت و با این کار آنها تلاش دارند تا آثار برتر سینمایی را از طریق آمازون در دسترس مخاطبان خود بگذارند.

کارگردان فیلم شوجیت سرکار نیز از این تصمیم به عنوان طلوع یک دوره جدید در صنعت سرگرمی هند یاد کرد.

با توجه به بسته بودن سینماها اکران آنلاین مسیری جدید و طبیعی برای سینمای هند است. این در حالی است که با تاکید بر فاصله‌گیری اجتماعی درآمدهای این بخش به شدت کاهش یافته است.

«لاکسمی بمب» با بازی آکشای کومار نیز قرار است در ماه آینده به صورت مستقیم از سرویس دیزنی پلاس پخش شود. هر چند گفته شده ارزش این قرارداد باید حدود ۱۳ میلیون دلار باشد اما دیزنی در این باره چیزی نگفته است.

گفته شده نتفلیکس نیز امتیاز پخش فیلم‌هایی را دریافت کرده که «گومجان ساکسنا: دختر کارگیل» با بازی جانوی کاپور و «خالی پالی» با بازی ایشان خاطر از جمله آنها هستند.