فصل دو سریال «زیر همکف» ساخته می شود

«یزدان فتوحی» نویسنده و کارگردان سریال های تلویزیونی گفت: این روزها که به تازگی ضبط سریال «میانبر» را به پایان رساندیم، مشغول نگارش طرح هایی هستم که از قبل در دست داشتم و یکی از آنها نگارش فصل دو سریال «زیر همکف» است.

اخبار فرهنگ و هنر - وی ادامه داد: فصل اول این سریال به نویسندگی احسان لطفیان و مهدی حمزه نوشته شده بود و من فقط بازی می کردم اما برای فصل دو نگارش را نیز در دست دارم.

این نویسنده با اشاره به مضمون فصل دو این سریال نیز بیان داشت: فصل دو ادامه فضای فصل قبل است و الان در مرحله طرح و گفت‌وگو با تهیه کننده و کارگردان هستیم و هنوز به قطعیت نرسیده است.

وی با اشاره به سایر کارهای خود نیز گفت: یک طرح سیزده قسمتی برای شبکه نمایش خانگی دارم به نام «دومینو» که نویسندگی و کارگردانی آن را به عهده خواهم داشت. هرچند به خاطر اینکه یک سریال دیگر هم به همین نام توزیع شده است باید نامش را تغییر دهم. این اثر بیشتر یک تریلر اجتماعی در ژانر پلیسی معمایی است و یک موقعیت زنانه است که یکسری آدم به طور ناخواسته وارد ماجرایی می شوند.

مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد.

هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی، سامان دارابی از بازیگران این سریال هستند.

در یک خطی قصه « زیر همکف » آمده: «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نهبگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟». این سریال کمدی اجتماعی است و معضلات روز جوان‌ها و دغدغه‌هایشان را از زبان دیگری به تصویر می‌کشد.

مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» در ۲۳ قسمت و به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان بروی آنتن رفت.