«گذر از مه» را از شبکه پنج ببینید

 از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا در استان قم جواد یقموری و مهدی امینی با استقرار در بیمارستان کامکار قم به عنوان اولین بیمارستان برای مقابله با کووید ۱۹ به ثبت لحظات مختلف از مراحل مختلف حضور بیماران و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کامکار اقدام کرده‌اند که حاصل تلاش این ۲ مستندساز در قالب مجموعه مستند ۱۰ قسمتی «گذر از مه» تولید شده است.

اخبار فرهنگ و هنر - در این مجموعه مستند لحظات و زندگی پراسترس و پر از خطر ۱۰ سوژه مختلف شامل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کامکار قم و همچنین بیمارانی که در این بیمارستان بستری و حتی بهبود پیدا کرده‌اند، روایت می‌شود. این مجموعه روایتی مستقیم است از دل کرونا برای چهره‌های پنهان پشت ماسک که بیش از ۲ ماه است بی وقفه و شبانه‌روزی برای درمان و مهار مهمان ناخوانده‌ای به نام ویروس کووید ۱۹ تلاش می‌کنند.

همچنین جدای از ۱۰ قسمت ۱۰ دقیقه ای از تلاش پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کامکار قم و روایت نفس‌گیر مبارزه چند نفر از بیماران با این بیماری مهلک، یک قسمت ویژه نیز از تبدیل مجموعه ایران‌مال به عنوان بزرگترین مرکز نگهداری و درمان بیماران کرونایی در کشور ساخته و در قالب مجموعه مستند «گذر از مه» پخش می‌شود.

مستند «گذر از مه» به کارگردانی جواد یقموری و مهدی امینی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر تولید شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از دوشنبه ۲۶ خرداد هر روز هفته ساعت ۱۴ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.