نشست خبری سریال «سرباز» با حضور بازیگران برگزار شد

 نشست خبری سریال «سرباز» با حضور هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان این سریال و همچنین تنی چند از بازیگران اثر در مرکز همایش‌ها سالن مذاکرات صدا و سیما برگزار شد. 

اخبار فرهنگ و هنر - در این نشست کارگردان سریال « سرباز » هادی مقدم دوست پیرامون این سریال رمضانی گفت: محتوای سریال سرباز بر پایه خدمت و مرحله بعد سربازی بود، در عین حال نمایش تغییر و تحولات و ارتقای درونی آدم‌های سریال و به‌خصوص دو شخصیت اصلی آن به عنوان نقش‌های اصلی زن و مردی را داشتیم که با هم متفاوت بودند، اما طی دوران ماقبل سربازی و در بخشی از دوران سربازی باید یکی می‌شدند.

 

 

نشست خبری سریال «سرباز» برگزارشد

وی در همین راستا ادامه داد: این‌ها در کنار سایر نقش‌های فرعی مجموعه‌ای جذاب را به تماشا می‌گذاشتند، من معتقدم جنس این دگرگونی‌ها عموما ریشه در درون هر یک از افراد داشت. طولانی شدن این سریال عوامل متعددی داشت که یکی از آنها مدت زمان خدمت سربازی است، دوران خدمت سربازی دو ساله بود و به همین دلیل اتمام سریع این بخش در سریال درست نبود، از سوی دیگر ما می‌خواستیم این تغییرات طی دوران طولانی خدمت اتفاق بیفتد پس زمان برای این فصل در نظر گرفته شد.

وی زیاد شدن قسمت‌های سریال سرباز را مورد بررسی قرار داد و افزود: غالبا فیلم‌نامه چند قسمت بیشتر می‌شود و غیر از آن حین کار بخش‌های دیگری را هم به متن اضافه شد. راوی طرحی جدید بود و برای مخاطب متفاوت بود، ولی جذاب بود. روحیه خدمات رسانی و شخصیت‌ها مهمترین عناصر سریال و فیلم سازی است همچنین بحث روانشناسی نیز برای مخاطب جداب و مهم بود.