هنرمندان سیاهپوست هالیوودی دست به کار شدند

 چادویک بوزمن، تسا تامپسون، مایکل بی جردن، ویولا دیویس و ادریس البا جزو ۳۰۰ هنرمند سیاه‌پوستی هستند که نامه‌ای سرگشاده امضا و از هالیوود درخواست کرده‌اند که از تولید و پخش محتوا‌ی ضد سیاه‌پوستان فاصله بگیرد و از سرمایه‌گذاری در آن‌ها بپرهیزد.

اخبار چهره ها - این نامه به قلم کندریک سمپسون، بازیگر سریال «نا امن»، نوشته شده است که در جریان اعتراضات ضد نژادپرستانه آمریکا، صدمه دیده بود. پلیس چندین بار با گلوله‌های پلاستیکی به وی شلیک کرده بود.

در این نامه آمده است: « هالیوود از امتیاز تصویرسازی و خلاقیت برخوردار است و تأثیر چشمگیری در فرهنگ و سیاست دارد. ما این توانایی را داریم از تاثیرگذاری خود در به تصویر کشیدن دنیایی بهتر و خلاق‌تر استفاده کنیم. با این حال، در طول تاریخ هالیوود خشونت همه گیر پلیس و فرهنگ ضد سیاهان را تشویق می‌کند.»

در ادامه این نامه نوشته شده: «روشی که هالیوود و رسانه‌های مهم در نمایش جرائم سیاه پوستان استفاده می‌کنند، بازنمایی غلط از سیستم قانونی و تمجید از فساد و خشونت پلیس را در پی داشته است. ما باید از تمجید مامور‌ها و پلیس‌هایی که رفتاری ظالمانه دارند و بر خلاف قانون از آن‌ها به عنوان یک قهرمان یاد می‌شود، خودداری کنیم.»

در این نامه از هالیوود خواسته شده روی جوامع و استعداد‌های سیاه پوست و همچنین محتوا‌های ضد سیاه پوستان سرمایه‌گذاری کند.