بازگشت پریناز ایزدیار با «جیران» به شبکه نمایش خانگی

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی درباره دلیل تاخیر در تولید این پروژه  بیان کرد: ما سال گذشته مجوز ساخت سریال را دریافت کردیم و حتی با بازیگران قرارداد بسته‌ایم با این حال به دلیل اینکه ساخت دکور برای کارهای تاریخی طول می‌کشد، تولید این سریال به تاخیر افتاد.

اخبار چهره ها - وی ادامه داد: کرونا هم دلیل دیگری بود که باعث شد روند تولید حدود ۲ ماه به تاخیر بیفتد با این حال ما اکنون در پیش تولید سریال هستیم تا به زودی کار را شروع کنیم.

تهیه‌کننده « جیران » درباره شباهت فضای داستانی این مجموعه با دو پروژه دیگر شبکه نمایش خانگی و اینکه چرا گاهی چند کارگردان در یک بازه زمانی سراغ سوژه‌ای مشترک می‌روند، گفت: تاریخ منبعی الهام‌بخش برای همگان است و پیش از این هم درباره ناصرالدین شاه چند فیلم سینمایی و سریال ساخته شده است.

عفیفه در پایان درباره بستری که وی‌اودی‌ها برای سریال‌سازی ایجاد کرده‌اند، گفت: طبیعتاً هر چقدر مردم به سمت این مدیوم‌ها بروند و این فضا توسعه پیدا کند بستر تولید هم گسترده‌تر می‌شود و این اتفاق خوبی است.

سریال « جیران » با نویسندگی احسان جوانمرد که پیش از این فیلمنامه «بانوی عمارت» را نوشته بود، به کارگردانی حسن فتحی به تولید می‌رسد.

داستان این مجموعه درباره یکی از زنان ناصرالدین شاه است و پریناز ایزدیار از اولین بازیگرانی است که برای این سریال انتخاب شده بود.