بازگشت کارگردان برنده خرس طلایی به سینماها

«ترنس مالیک» کارگردان مطرح سینمای جهان بار دیگر با فیلمی خاص راهی سینماهای جهان خواهد شد، وی این بار فیلم سینمایی «آخرین سیاره» در ژانر درام و تاریخی را در دست تولید دارد. 

اخبار چهره ها - آخرین فیلم ترنس مالیک «زندگی پنهان» در جشنواره جهانی فیلم کن در بخش مسابقه به نمایش درآمد و با نقدهای مثبت منتقدان در جشنواره فیلم تورنتو نیز دیده شد و تحسین‌ها را برانگیخت. این فیلم که با بودجه ۱۲ میلیون دلاری ساخته شده قرار است ۱۳ دسامبر در آمریکا اکران شود.

ایدن ترنر، جوزف فاینس، بن کینگزلی، داگلاس بوت، تاوفیک بارهوم، مارتین مک کان، اوری ففر، شادی ماری، ماکرام خوری، نومان آکار، امیلیو دی مارچی، بیورن تورس، الفونسو پوستیلیون و لورنزو جیولی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «آخرین سیاره» به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم به نوعی زندگی حضرت مسیح (ع) و حواریون ایشان می‌پردازد. به گفته سازندگان فیلم سینمایی «آخرین سیاره» فیلم تازه ترنس مالیک ابعاد تازه‌ای از زندگی مسیح را به نمایش می گذارد. 

ترنس مالیک در طول چندین دوره کار سینما یی، فقط یک فیلم کوتاه و پنج فیلم بلند سینمایی ساخته‌است. بسیاری از منتقدان سینما، کار‌های او به خصوص دو کار زمین‌های لمیزرع و روز‌های بهشت را شاهکار می‌دانند.

مالیک برای فیلم خط باریک سرخ نامزد دریافت جایزه اسکار در دو رشتهٔ بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامهٔ اقتباسی شده است. مالیک در زمره کارگردانانی‌ست که با وسواسی کم‌مانند فیلم می‌سازد به طوری که نزدیک به پنج دهه کارگردانی تنها ده فیلم بلند ساخته است. آثار او غالباً طبیعت محور می‌باشد.