محمود پاک نیت از «جشن سربرون» می گوید

محمود پاک نیت با اشاره به فعالیت این روزهای خود در سریال «جشن سر برون» به کارگردانی مجتبی راعی عنوان کرد: بازی من در «جشن سربرون» تقریباً در حال اتمام است. حدود ۹ ماه در این سریال بازی داشتم و حالا روزهای پایانی نقش من است.

اخبار چهره ها - وی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی سر صحنه سریال و فشار و استرسی که ممکن است بازیگر داشته باشد، بیان کرد: این موارد رعایت می‌شود اما بیشتر برای عوامل پشت صحنه خوب است، به هر حال همه عوامل سریال می‌توانند ماسک بزنند اما بازیگر از صبح باید برای گریم برود که گریمور هم در ارتباطی تنگاتنگ با شما قرار دارد و بعد از گریم هم نباید ماسک بزنید چون ممکن است گریم خراب شود. در این صورت تا شب که به خانه می‌روید باید فقط به خدا توکل کنید که مشکلی پیش نیاید و دچار بیماری نشوید.

پاک نیت درباره قصه «جشن سربرون» نیز اظهار کرد: این سریال فضایی تاریخی دارد که به دوره قاجار می‌رسد و من نقش یکی از خوانین فارس را بازی می‌کنم. شخصیتی منفی و آدمکش است که تجربه ایفای نقش آن برای من بسیار جذاب است.

این بازیگر در ادامه درباره فضای سریال توضیح داد: قصه و فضای سریال بیشتر حول محور همین خان‌ها و قدرت‌طلبی‌ها و جاه‌طلبی‌های آن‌ها می‌گذرد. فیلمنامه و متن سریال بسیار جذاب است و من از آنجایی که کار تاریخی را دوست دارم فضای این مجموعه هم برایم جذاب و پرکشش است.

بازیگر سریال «روزی روزگاری» با اشاره به‌عنوان «جشن سر برون» و ارتباط آن با قصه هم بیان کرد: وقتی خانواده‌ای در عشایر می‌خواهند ازدواج کنند مادر عروس قالی‌ای را برای هدیه دادن به خانواده مرد می‌بافند و زمانیکه قیچی می‌اندازند برای بافت آن قالی نوعی جشن می‌گیرند که جشن «سربرون» نامیده می‌شود. چون سر قالی را می‌زنند و در عین حال در این سریال سر بریدن‌های زیادی هم رخ می‌دهد که مرتبط با همان عنوان است.