استقلالی‌ها مهمان شبکه شما می شوند

برنامه تلویزیونی «در جریان باش» در ششمین هفته خود با موضوعات مختلف از جمله نقش مدیران در مصرف برق ادارات و شرکت‌ها و با حضور ۲ تن از بازیکنان سابق استقلال تهران، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

اخبار چهره ها - مجموعه برنامه ترکیبی «در جریان باش» با محوریت اصلاح الگوی مصرف برق در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در شبکه تلویزیونی «شما» و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تولید می‌شود.

مصطفی علمی فرد تهیه‌کننده این برنامه است که ساعت ۲۰ روزهای زوج و پنجشنبه روی آنتن می‌رود.

موضوعاتی که در این هفته به آنها پرداخته می‌شود، قبوض تجاری و خانگی، مصرف برق در بالای شهر و پایین شهر، نقش مدیران در مصرف برق ادارات و شرکت‌ها و استفاده از انرژی خورشیدی است.

سعید بیگی و سعید مراغه‌چیان از بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال تهران و حسن اسدی بازیگر سینما و تلویزیون، مهمانان این برنامه هستند که طی روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در برنامه حضور می‌یابند.

علاوه بر گفتگو با مهمانان، آیتم‌هایی همچون گزارش مردمی، عملیات ۱۲۱ پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می‌شود.

محمدرضا قلمبر و مهبد قناعت‌پیشه اجرای «در جریان باش» را بر عهده دارند همچنین گزارش‌های مردمی با حضور محسن حاجیلو از گزارشگران با سابقه تلویزیون تهیه می شود.