شیطان زیر پوست انیمیشن‌های غیر اخلاقی دیزنی!

چند سال قبل بود که تولید انیمیشن کوتاهی با مضمون همجنسگرایی در والت دیزنی و انتشار آن در یوتیوب خبرساز شد. در ادامه انتشار این ویدئو انجمن یک میلیون مادر که به اتفاقاتی که نهاد خانواده را تهدید می‌کند واکنش نشان می‌دهد، ابراز خشم کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - اما این تازه آغاز ماجرا بود، زیرا بعد از آن اقدام سازندگان انیمیشن  داستان اسباب بازی 4  که به صورت بسیار زیرکانه حضور یک زوج همجنسگرا را در مهدکودک نشان داده بودند بار دیگر خبر ساز شد. رفته‌رفته دیگر اقدامات ضدخانواده و اخلاق این کمپانی صهیونیستی جنجالی شد؛ از ترسیم صحنه همجسنگرایانه برای اولین بار در مجموعه‌های جنگ ستارگان تا شخصیت همباشی دیگر در انیمیشنی که سال قبل اکران شد.

نمایی از یکی از انیمیشن‌ها با مضامین همجنسگرایی در دیزنی

اما گویا هرچقدر تا به امروز مدیران دیزنی نسبت به این اقدامات متعفن خود سکوت می‌کردند، این‌بار با خلق یک کاراکتر دوجنسگرا در انیمیشنی برای کودکان و نوجوانان و به لجن کشیدن دنیای معصوم آنان و خبر علنی حمایت آنان، مخاطبین سینما را به تعجب انداخته است.
در این انیمیشن جدید قهرمان ۱۴ ساله سریال یک نوجوان معمولی است که به دنیایی دیگر سفر می‌کند تا به یک ساحره تبدیل شود. او در طول سریال نشان می‌دهد که به شخصیت‌های مرد گرایش دارد، اما در دو اپیزود اخیر، رابطه‌ی وی با شخصیت دختر دیگری به نام «آمیتی» بررسی می‌شود. در این دو اپیزود فاش می‌شود که آمیتی قصد داشته او را به مجلس رقص در دنیای ساحرگان دعوت کند.

ممنوعیت انیمیشن هالیوودی به‌خاطر محتوای همجنس‌بازی

«دینا تراس» نویسنده این سریال انیمیشنی در صفحه توئیترش به هواداران واکنش نشان داده و می‌گوید این اپیزود‌ها قطعاً برای ترسیم روابط همجنس‌گرایانه بوده است، مسئله‌ای که بعضی از مدیران دیزنی گاهی با آن مخالف بوده‌اند.

تراس می‌نویسد: «در هنگام توسعه سریال امکان قرار دادن شخصیت‌های اصلی کودک همجنس‌گرا را باز گذاشتم. وقتی سریال چراغ سبز گرفت، بعضی از مدیران دیزنی به من گفتند که نمی‌توانم هیچ‌گونه شخصیت دوجنس‌گرا یا همجنس‌گرا را در این شبکه نشان دهم.»

او در ادمه اعتراف می‌کند که خود همجنس‌گرا است و بنابراین می‌خواهد یک شخصیت دوجنس‌گرا بنویسد. «خوشبختانه سماجت من جواب داد و از حمایت مدیران کنونی دیزنی برخوردارم.»