نقش پیچیده رحیم نوروزی در سریال «خانه امن»

به گفته ابوالفضل صفری تهیه‌کننده «خانه امن»، به تازگی رحیم نوروزی بازیگر شناخته شده تلویزیون، تئاتر و سینما به این سریال تلویزیونی پیوسته و پیچیده‌ترین و متفاوت‌ترین نقش کارنامه کاری‌اش را ایفا می‌کند. نقشی که شاید مشابه آن در میان سریال‌های تلویزیونی دیده نشده باشد. 

اخبار چهره ها - بعد از پیوستن قربان نجفی به عنوان داعشی ماجرای " خانه امن "، مادر شدن شهره سلطانی و شیوا ابراهیمی در این سریال ، نوبت به بازیگر سریال‌های "پس از باران" و "یوسف پیامبر" رسیده که جلوی دوربین احمد معظمی قرار بگیرد.

"خانه امن" پربازیگر و پرلوکیشن در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده و تا امروز بازیگران زیادی را جلوی دوربینش قرار داده است. بازیگرانی همچون  حمیدرضا پگاه، امین زندگانی ، پرویز فلاحی‌پور سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی ، علیرضا رئیسی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی، زهره نعیمی، سامان دارابی و... 

تاکنون صحبت‌های بسیاری درباره پایان تصویربرداری و پخش این سریال مطرح شده اما ابوالفضل صفری اعتقاد دارد که حداقل تا پایان آبان‌ماه تصویربرداری سریال ادامه خواهد داشت و برای پخش سیمافیلم و معاونت سیما تصمیم می‌گیرند.