«مسعود ده نمکی» دست به اسلحه شد!/ عکس

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، رضا توکلی، برزو ارجمند ، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی و مجید قادری بازیگران جدیدی هستند که به مجموعه تلویزیونی «دادستان» اضافه شده‌اند.

اخبار چهره ها - پیش از این نیز خبر حضور هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری ، علی سلیمانی، سحر قریشی ، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی جلوی دوربین مسعود ده‌نمکی منتشر شده بود.

 

در این سریال پربازیگر که حدود ۱۲۰ بازیگر شناخته شده و تئاتری در آن ایفای نقش می‌کنند، چهره‌های جوان نیز حضور دارند که اسامی آنها به‌زودی اعلام می‌شود.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی که محصول مرکز سیمافیلم است، در تهران در حال انجام است و تاکنون بیش از ۵۰ درصد کار تصویربرداری شده است. همچنین تدوین همزمان سریال توسط بهزاد مصلح در حال انجام است.

تاکنون علاوه بر ضبط سکانس‌های داخلی و خارجی متعدد، صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز بسیاری با حضور بدلکاران حرفه‌ای ضبط شده است.

« دادستان » فضایی پلیسی معمایی دارد و با سایر آثار ده‌نمکی متفاوت است و کار جدیدی در کارنامه این کارگردان محسوب می‌شود.

این سریال ۱۵ قسمتی اکشن و پلیسی بیش از ۱۰۰ لوکیشن دارد که برخی از لوکیشن‌های این سریال توسط گروه ساخته شده است. همچنین بخشی از سریال در یکی از کشورهای همسایه تصویربرداری می‌شود.