راه‌حل‌های طب‌ایرانی برای مبارزه با کرونا روی آنتن شبکه 3

امروز شنبه ۲۹ شهریورماه برنامه «طبیب» میزبان متخصص طب ایرانی بوده و راه حل‌هایی برای کرونا را مرور خواهد کرد و همچنین با حضور پزشک روانشناس، موضوع پیشگیری از استرس در شرایط کرونا را بررسی خواهد کرد.

« طبیب » که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۳۰ شهریور ماه میزبان فوق تخصص مغز و اعصاب بوده و موضوع آثار کرونا بر مغز و اعصاب را مرور خواهد کرد و پزشک متخصص طب ایرانی در بخش پرسش و پاسخ به مخاطبین در برنامه حضور پیدا می‌کند.

همچنین روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با موضوع آخرین یافته‌ها در مورد کرونا و همچنین پزشک فوق تخصص گوارش و کبد با موضوع پولیپ و پیشگیری سرطان روده مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

همچنین در روز سه شنبه ۱ مهرماه فوق تخصص ریه و رییس بیمارستان رسول اکرم با موضوع کرونا در طبیب مهمان این برنامه می‌شوند.

برنامه تلویزیونی «طبیب» روز چهارشنبه ۲ مهرماه میزبان متخصص طب ایرانی با موضوع زندگی به سبک طب ایرانی خواهد بود.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش‌های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی می‌شود که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.