بررسی موارد اورژانسی کرونا در «طبیب»

برنامه «طبیب» امروز شنبه ۲۵ مرداد میزبان پزشک فوق تخصص گوارش و کبد خواهد بود و به موضوع کولونوسکوپی خواهد پرداخت و همچنین متخصص طب ایرانی و معاون وزیر بهداشت سوالات مخاطبان را پاسخ می دهند.

اخبار فرهنگ و هنر - «طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۲۶ مرداد میزبان پیر حسین کولیوند رییس اورژانس کشور و رییس بیمارستان خاتم الانبیا خواهد بود و موضوع کرونا و موارد اورژانسی را مرور خواهد کرد، همچنین پزشک فیزیوتراپیست با موضوع گودی کمر در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ۲۷ مرداد فوق تخصص غدد و متابولیسم با موضوع  پیشگیری از بیماری های مربوط به تیرویید و همچنین پزشک متخصص تغذیه با موضوع پیشگیری از چاقی مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

« طبیب » همچنین در روز سه شنبه ۲۸ مرداد پذیرای متخصص بیماری های عفونی با موضوع آخرین تحولات کرونا و انوشه محقق و نویسنده با موضوع زندگی در شرایط کرونا در این برنامه حضور خواهند یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد میزبان پزشک ارولوژیست با موضوع پیشگیری از عفونت کلیه و همچنین متخصص طب ایرانی با موضوع به سوالات مخاطبین پاسخ می دهد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی است که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۱ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.