«زالاوا» به زودی کلید می‌خورد

 پیش تولید فیلم سینمایی «زالاوا» به نویسندگی و کارگردانی ارسلان امیری آغاز شد و نوید پورفرج اولین بازیگری است که در این پروژه سینمایی حضورش قطعی شده است.

طرح و فیلمنامه‌ «زالاوا» در سال ۲۰۱۹ در بازار آسیایی فیلم هنگ‌کنگ از میان آثار متقاضی از بیست‌ و یک‌ کشور در مرحله‌ داوری نهایی قرار گرفت و سرانجام موفق شد جایزه‌ حمایت HAF را که از سوی Kofic ( خانه‌ فیلم کره‌جنوبی) اهدا می‌شود، دریافت کند.

فیلم سینمایی «زالاوا» به نویسندگی ارسلان امیری، تهمینه بهرام و آیدا پناهنده، به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری در طوبی فیلم تهیه می‌شود.

همچنین آیدا پناهنده: مشاور کارگردان ، مهدی بدرلو: مجری طرح، امیر اسکندری: مدیر تولید، محمدرضا شجاعی: مدیر هنری، محمد رسولی: مدیر فیلمبرداری، حسین کرمی: طراح صحنه و لباس، عباس عباسی: طراح چهره پردازی، هادی ساعدمحکم: صدابردار، علی مردانه: برنامه ریز و دستیاراول کارگردان، محسن روزبهانی: جلوه های ویژه میدانی، امیر پهلوان زاده: جلوه های ویژه بصری، محمد بدلو: عکاس، آیدا اورنگ: مشاور رسانه ای عوامل این فیلم سینمایی هستند.

«زالاوا» اولین تجربه سینمایی ارسلان امیری در مقام کارگردان است. ‎این سینماگر پیش از این به عنوان فیلمنامه‌نویس و تدوین‌گر در فیلم‌های «ناهید»، «تی‌تی» و «پاییز نیکایدوها» همکاری داشته و کارگردانی مستندهایی چون «زمین ناآرام» و «اتاق امن» و در مقام فیلمنامه‌نویس آثاری همچون « ویلایی‌ها »، «اسرافیل» و «گیج‌گاه» را در کارنامه دارد.