اختتامیه پنجمین جشنواره اسباب‌بازی در قزوین برگزار شد

اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز با حضور مسعود نصرتی شهردار قزوین و روح‌الله بابایی‌صالح نماینده منتخب مردم بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از جمله مریم نخستین، فاطمه اشدری، شهلا عطایی، علی صادقی‌نیارکی، حسین غیاثوند و حکمت‌الله داوودی، معاونان و مدیران سازمان‌های مختلف شهرداری قزوین حضور داشتند.

براساس این گزارش، در مراسم فوق برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری اجرا شد و مسئولان حاضر در برنامه از زحمات دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان امروز و دیروز با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز به مدت 10 روز از سوم تا دوازدهم فروردین‌ماه در مجموعه تاریخی و فرهنگی سرای سعدالسلطنه برگزار شد.

در جشنواره یاد شده 90 غرفه آموزشی، فرهنگی، کارگاهی ‌و فروشگاهی با رویکرد کارگاهی و آموزشی برپا شده بود تا کودکان امروز در ایام نوروز 95 با حضور در جشنواره با مسائل مختلف زندگی و بازی‌های جدید و محلی آشنا شوند.

در این جشنواره هنرمندان قزوینی و سایر استان‌ها به اجرای بازی‌های بومی محلی و برنامه‌های متنوع مانند مسابقه محله و گروه‌های عروسکی پرداختند و لحظات خوشی را برای بازدیدکنندگان فراهم کردند.

همچنین در جشنواره فوق، اسباب‌بازی‌های مختلفی از استان‌ها و کشورهای مختلف به نمایش گذاشته شد تا کودکان و بازدیدکنندگان بیشتر با آداب و رسوم و فرهنگ آن‌ها آشنا شوند.