۵۰۰۰ واحد مسکن مهر در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: بیش از 27 هزار واحد مسکن مهر در قزوین احداث شده است که به لحاظ استحکام بنا یکی از بهترین سایت‌های کشور است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از این واحدها به بهره‌برداری رسیده که 5000 واحد آن نیز با حضور اسحاق جهانگیری در روز دوم شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد این در حالی است که پرونده پروژه مسکن مهر تا پایان امسال بسته می‌شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه پروژه مسکن مهر قزوین دارای مشکلاتی است، تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در مسکن مهر استان قزوین صورت گرفته ولی با تمام این وجود در حوزه‌هایی ایراداتی دارد که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: این شهرک به عنوان یک شهر بزرگ ملحق شده به شهر محمدیه از پیشرفت خوبی برخوردار است و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌ویژه راه و شهرسازی و شهرداری محمدیه در تکمیل و واگذاری آن به مردم تمام تلاش خود را صرف کرده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین زیرساخت‌های فرهنگی در این ناحیه شهری گفت: با توجه به تراکم جمعیت در این منطقه، دستگاه‌های فرهنگی و متولیان امور جوانان و ورزش باید نسبت به تأمین زیرساخت‌های فرهنگی در این ناحیه تلاش کنند تا در آینده دچار بروز مشکلات اجتماعی نشویم.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین همچنین بر ضرورت ایجاد امنیت در این ناحیه تأکید و بیان کرد: جمعیت 100 هزار نفری که در این شهر ساکن می‌شوند نیاز به امنیت داشته و باید مراکز انتظامی در این ناحیه به استاندارد خود برسد.

حبیبی با بیان اینکه تعداد تفرجگاه‌ها برای این نواحی باید استاندارد باشد عنوان کرد: سرانه فضای سبز در این ناحیه باید متناسب با جمعیت آن بوده و نسبت به تکمیل پارک بزرگ این شهر اقدام شود.